Kontekstli reklamın effektivliyini necə qiymətləndirmək olar. Kontekstli reklamın effektivliyinin hesablanması

Uşaqlar üçün antipiretiklər pediatr tərəfindən təyin edilir. Ancaq uşağa dərhal dərman vermək lazım olduqda, qızdırmalı fövqəladə vəziyyətlər var. Sonra valideynlər məsuliyyət daşıyırlar və qızdırmasalıcı dərmanlardan istifadə edirlər. Körpələrə nə verilməsinə icazə verilir? Yaşlı uşaqlarda temperaturu necə aşağı salmaq olar? Hansı dərmanlar ən təhlükəsizdir?

26.04.2018 Oxuma vaxtı: 8 dəqiqə

Kontekstli reklamla bağlı seriyamızın ilk məqalələrində biz CI-nin əsas anlayışlarını açıqladıq və onun necə işlədiyini öyrəndik: bu, ilkin məlumatdır, az və ya çox ümumi mənzərəni təqdim etmək üçün lazım olan minimum əsaslardır. Bu günün üçüncü məqaləsi bir az daha dar bir ixtisasa gedir: kontekstli reklamı necə təhlil edəcəyinizi sizə xəbər verəcəyik.

Kontekstli reklamın effektivliyinin təhlili: hansı vasitələrdən istifadə etmək

Yandex və Google öz sistemləri üçün xüsusi analitik mexanizmlər hazırlayıblar - Yandex.Metrica və Google Analytics. Bunlar xüsusi alətlərdir ki, onun sayəsində hesab sahibi istifadəçi reklamı tıkladıqdan sonra saytda nə baş verdiyini anlaya bilər (eyni analitik sistemlər də istifadə olunur). Onların sistemli və funksional fərqləri var, lakin kampaniyalarınızı tanıtmaq üçün hansı axtarış sistemindən istifadə etməyinizdən asılı olmayaraq, hədəflər təyin etməyi bacarmalısınız.

Gəlin nəzərdən keçirməyə Yandex.Metrica-nın məqsədləri ilə başlayaq. Bu analitik alət Metrica sayta bütün ziyarətləri nəzərə alır - istifadəçinin haradan gəlməsindən asılı olmayaraq, Direct ilə inteqrasiya sayəsində siz Qırğızıstan Respublikası haqqında məlumat ala bilərsiniz. Düzgün olması üçün hədəflər təyin etməlisiniz. Məqsəd, reklama cavab olaraq gözlənilən konkret istifadəçi hərəkətidir.

Yandex.Metrica-da məqsədlərin yaradılması nümunəsi

Dərhal hədəflər təyin etməlisiniz, çünki onlar CD-nin işi haqqında hesabat yaratmaq üçün istifadə olunacaq və ziyarətçilərin hərəkətlərini izləməyə imkan verir. Misal üçün:

  • "Baxışların sayı" hədəfini təyin edin - hesabatda müəyyən səhifələrə baxılan ziyarətlərin sayını izləyirik və görürük;
  • "Səhifə Ziyarətləri" məqsədini təyin edin - saytın bir səhifəsinə və ya bir neçə səhifəsinə daxil olub-olmadığını, xarici keçidin kliklədiyini, e-poçt düyməsinin kliklədiyini və faylın yükləndiyini izləyirik;
  • "JavaScript hadisəsi" məqsədini təyin etdik - biz saytdakı səhifənin ünvanını dəyişdirməyən demək olar ki, hər hansı bir ixtiyari hadisələri izləyirik: düyməni basmaq, formanı doldurmaq, istifadəçinin səhifədə keçirdiyi vaxt;
  • Biz "Birləşmiş Məqsəd" təyin etdik - yuxarıda göstərilənlərin hamısını izləyirik.

Direct-də məqsədlərin qurulması haqqında ətraflı məlumatı Yandex.Help-də tapa bilərsiniz.

Məlumatın lazım olduğu səhifədə Metrik sayğacını quraşdırdıqdan sonra məqsədlər üçün məlumatların toplanması başlayacaq və hesabat yaradılacaq.

Hesabatdan nə öyrənə bilərsiniz?

  • Axtarış istifadəçiləri tərəfindən vebsaytınızı tapmaq və ziyarət etmək üçün hansı kampaniyalar, reklamlar, açar sözlər və ifadələrdən istifadə olunur, həmçinin bu istifadəçilərin hansı regionda yerləşdiyi və resursunuza hansı reklam platformasından daxil olduqları.
  • Auditoriyanız kimdir: cins, yaş, maraqlar, üstünlüklər Crypt texnologiyası ilə təhlil edilir.
  • Kampaniya öz məqsədlərinə nail oldumu - istifadəçilər gözlədiyiniz kimi davrandılarmı: linklərə klik etdilər, formaları doldurdular, faylları endirdilər, lazımi sayda sayt səhifələrini ziyarət etdilər, bülletenə qeydiyyatdan keçdilər və ya abunə oldular və s.
  • Əgər siz onlayn mağaza sahibisinizsə, o zaman Metrica-dan istifadə edərək vebsaytınızda yerləşdirilən sifarişlər, həmçinin hər bir sifarişin nə qədər qazanc gətirdiyi və ən yüksək qiymət etiketli sifarişlərin haradan gəldiyi barədə ətraflı məlumat əldə edə bilərsiniz. .
  • Birbaşa Metriklər interfeysində siz reklama nə qədər xərcləndiyini, dönüşümlərin orta qiymətinin nə qədər olduğunu, hər hansı bir bölgə, sorğu və ya sayt üçün klikin orta və ya ümumi dəyərini təxmin edə bilərsiniz.
  • “Məqsədli Zəng” xidmətindən istifadə edərək, müxtəlif tanıtım kanallarının nə qədər effektiv işlədiyini müqayisə edə bilərsiniz: siz hesab sahibi kimi xüsusi telefon nömrələri alırsınız, onları müxtəlif mənbələrlə əlaqələndirirsiniz, sonra vebsaytdakı və virtual vizit kartındakı nömrə avtomatik olaraq göstərilir. mənbəyə görə dəyişdirildi - bu yolla zəngin hansı kanaldan gəldiyini öyrənə bilərsiniz.

Metrica-dan Yandex.Direct hesabatı necə görünür?

Metrica-da olduğu kimi, Google AdWords-də də kampaniyanın işi haqqında hesabat alırsınız:

Google Analytics-dən CI hesabatı nə kimi görünür?

Google Analytics-dən e-ticarət qurmaq daha çətindir və Metrica ilə müqayisədə daha geniş nəticələrə malikdir.

Parametrlərin iki növü var: standart (Metrica-da olduğu kimi) və qabaqcıl - ən maraqlı və müxtəlif faydalı məlumatlarla zəngindir. Əgər standart variantı quraraq sifarişlər və onların nə qədər başa gəldiyi barədə məlumat tapa bilsək, o zaman qabaqcıl seçim bizə mallarla bağlı müxtəlif istifadəçi hərəkətləri haqqında məlumat verəcək, məsələn:

  • kataloqda məhsul kartlarına klik və axtarış;
  • səbətdəki əşyaların manipulyasiyası (məsələn, əlavə etmək və ya silmək);
  • sifarişin ətraflı icmalı və s.

Dövrün sonunda siz iki hesabat alırsınız: "Elektron ticarətə baxış" və "Məhsul Performansı". Bunlara daxildir:

  • məhsul gəlirləri, konvertasiya dərəcələri haqqında məlumat (aşağıda onlar haqqında daha çox);
  • hər əməliyyat üzrə maddələrin orta sayı;
  • orta sifariş dəyəri;
  • geri qaytarılması haqqında məlumat;
  • müştərilərə malları səbətə əlavə etmək və sifariş vermək imkanı verən malların dəyəri və s.

Nə üçün bu növ e-ticarət onlayn mağazalar üçün faydalıdır? Çünki bunlar istehlakçı davranışının mahiyyətcə ümumiləşdirilmiş xarakteristikalarıdır ki, onlar təkcə onlayn mağazanın gələcək strategiyasını müəyyən etməyə deyil, həm də nəyə sərmayə qoymağı və nəyə etməməyi başa düşməyə kömək edir; nə qazanc gətirəcək, nə gətirməyəcək. Bu, yalnız nə qədər satıldığı və nə qədər qazanıldığı barədə məlumat deyil, bunlar işdəki səhvləri müəyyən etməyə və real pula qənaət etməyə imkan verən keyfiyyət göstəriciləridir.

Kontekstli reklam KPI-ləri

KPI (ingilis dilindən əsas performans göstəriciləri) – Qırğızıstan Respublikasının əsas fəaliyyət göstəriciləri. Bunlar CD-nin biznes üçün nə qədər sərfəli olduğunu və büdcənin bu kanala nə dərəcədə iqtisadi cəhətdən əsaslandırıldığını başa düşməyə imkan verən xüsusiyyətlərdir.

KPI-lər üçün şablonlar yoxdur və hər bir göstəricinin hansı səviyyədə olması lazım olduğunu və hansı birləşmənin 100% qazanacağını söyləmək mümkün deyil. Bununla belə, bu göstəricilərin təhlili problemləri müəyyən etməyə və kampaniyanı sərfəli istiqamətə yönləndirməyə kömək edir.

Ticarət məlumatları konfiqurasiya olunarsa, ROI Google Analytics-də "Xərclərin təhlili" hesabatında, "Trafik mənbəyi" bölməsində, "Reklama İnvestisiyalarının Qaytarılması" sütununda görünə bilər.

Kontekstli reklamın idarə edilməsi təkcə analitik deyil, həm də yaradıcı qabiliyyətlər tələb edir. Hesabatlardan alınan məlumatları düzgün təhlil etmək və müvafiq reklam mətnlərini tərtib etmək təkcə vacib deyil - siz istifadəçilər üçün maraqlı və cəlbedici reklam kampaniyaları yaratmalısınız. Bu səviyyədə kontekstli reklamın qurulmasını bizimlə sifariş edə, yaza və ya zəng edə bilərsiniz!

Kontekstli reklam işləyir, bir ay işləyir, ikiyə işləyir. Amma böyük pul kimi iy vermir. Qarşınızda böyük bir daş görünür və üzərində yazı var: "Reklamınızı optimallaşdırsanız, böyük (və ya bəlkə də kiçik) gəlir əldə edəcəksiniz." Reklam büdcəsini artırsan, gəlir də artar, mənfəət də Allah göndərdiyi kimi gələr”.

Siz püşk atıb intuisiyanıza güvənə və ya “Psixika döyüşü”nə yaza bilərsiniz. Mən analitikaya və rəqəmlərə daha çox güvənirəm. Kontekstli reklamın effektivliyini necə "hiss etmək" haqqında şaman sirlərimi sizə danışacağam.

Kontekstli reklamın effektivliyini necə ölçmək olar

Bütün reklam kanalları üçün əsas göstərici alış dəyəri və ya CPO (Sifariş Başına Dəyər) dəyəridir. Satınalma dəyərini hesablamaq üçün satınalma xərclərini ödənişli sifarişlərin sayına bölmək lazımdır. CPO bütün sayt üçün və ya hər bir kanal üçün ayrıca hesablana bilər.

Alış qiyməti nə qədər aşağı olarsa, kanal, kampaniya və ya reklam qrupu bir o qədər təsirli olur.

Hər bir kanaldan alınan müraciətlərin sayının qəhvə meydançası ilə müəyyən edilməməsi üçün Yandex.Metrica və Google Analytics-də hədəfləri əvvəlcədən, ən azı bir neçə həftə əvvəl təyin etməyi məsləhət görürəm.

Və bir sifariş almaq üçün nə qədər xəmir tökmək lazım olduğunu başa düşmək üçün onun biznes üçün orta hesabla nə qədər pul qazandığını hesablamalısınız.

Biz orta hesab, marja və gəlirin nə qədər faizini yeni müştərilərin cəlb edilməsinə sərf etməyə hazır olduğumuzu nəzərə almalıyıq ki, oğlumuz üçün maşın və məşuqəmiz üçün mənzil üçün hələ də pulumuz qalsın.

Əlbəttə ki, orta LTV göstəricisindən istifadə etmək daha yaxşıdır (Həyat Boyu Dəyər, onunla əməkdaşlıq etdiyimiz bütün müddət ərzində bir müştəridən aldığımız mənfəətdir). Amma bu cür statistika illərdir toplanır və həmişə əldə olunmur.

Lena, mən heç nə başa düşmədim, düzgün izah et!

Daha aydın olması üçün müştərilərimizdən birinin - Qafqaz və Belokurixdəki sanatoriyalara turlar satan agentliyin köhnə biznes göstəricilərindən nümunə götürərək izah edəcəyəm. Saytın çevrilmə dərəcəsi orta hesabla 2,43% təşkil edir, agentlik bir satışdan 7060 rubl qazanıb.

Gəlin tamahkarlığımızın sərhədlərini - diqqət mərkəzində saxlayacağımız kontekstli reklamın performans göstəricilərini müəyyən edək. Borca və kreditlərə girməmək üçün nəzəri olaraq bir lider cəlb etmək üçün kampaniyaya gətirdiyi gəlirin 100% -dən çoxunu xərcləyə bilərsiniz.

Ancaq telefon üçün pul ödəməli, işçilərə maaş verməlisiniz və LeadMachine xidmətləri də pulsuz deyil. Amma biznes sahibi mənfəət görmək istəyir: nə qədər çox olsa, bir o qədər yaxşıdır. Bunu nəzərə alaraq, biz qazancın təxminən 20% -ni cəlb etməyə sərf etməyi xəyal etdiyimizi başa düşdük, bu, satış üçün 1412 rubl və ya hər tətbiq üçün 212 rubl (CPOо - gözlənilən satış qiyməti və CPLо - gözlənilən aparıcı qiymət).

Nəticədə əsas göstəriciləri görmək istədiyimiz intervalları müəyyən etdik.

Gözlənti və reallıq

Biz əsas göstəriciləri hesabladıq: səy göstərdiyimiz dəyər və ondan uzaq durmalı olduğumuz yuxarı həddi. İndi Yandex.Metrica və Google Analytics-i tez açaq və real CPL-in nəyə bərabər olduğunu hesablayaq.

Yandex.Metrica-da bütün kanallar üçün tətbiqlərin sayı standart "Mənbələr, xülasə" hesabatında görünə bilər.

Açılan cədvəldə bir hədəf seçin və hər kanalın neçə proqram gətirdiyinə baxın.

Kontekst xərclərinə Yandex.Direct və Google AdWords reklam xidmətlərində baxmaq olar. Xərcləri müraciətlərin sayına bölürük və bir aparıcı üçün real dəyərimizi alırıq. Sonra ya rəqs edirik, ya da ağlayırıq.

Aparıcı qiymət sizə uyğun gəlirsə, qazanc əldə etmək üçün sadəcə olaraq reklam büdcənizə daha çox pul xərcləyin. Ancaq bu cür manipulyasiyalardan sonra CPL də arta bilər, buna görə də həmişə barmağınızı nəbzdə saxlamalısınız.

Əgər müştəri çox bahadırsa

Qurğuşun qiyməti qənaətbəxş deyilsə və ya daha da pisi, icazə verilən maksimum dəyərdən yüksəkdirsə, kontekstli reklamın effektivliyi çox şey arzulayır. Beləliklə, biz daha dərin qazmalıyıq.

Statistikaya Yandex.Direct-də Metrica-da baxmaq daha yaxşıdır. Standart hesabatları yenidən açın, mənbələrdə "Birbaşa, xülasə" seçin, istədiyiniz məqsədi göstərin.

İndi hər bir kampaniya üçün müraciətlərin sayını bilirsiniz. Əgər iki xidmətin inteqrasiyasını düzgün konfiqurasiya etmisinizsə, xərclərə “Birbaşa - xərclər” hesabatında və ya “Yandex.Direct”də baxmaq olar.

Tətbiqlərin sayı və xərclər haqqında Google AdWords statistikası ən yaxşı Google Analytics-də nəzərdən keçirilir. Bunu etmək üçün "Trafik mənbələri" - "AdWords" - "Kampaniyalar" seçin. İki xidmət əvvəlcə bir-biri ilə sinxronlaşdırılmalıdır.

Tətbiqin qiymətinin sizə uyğun gəlmədiyi kampaniyalar aradan qaldırıla, səhvlər yoxlanıla və optimallaşdırıla bilər.

Kliklərdə kontekstli reklamın effektivliyi

Kontekstli reklamın effektivliyini müəyyən etməyə kömək edəcək başqa bir göstərici CPC və ya klik başına xərcdir.

Nümunəmizə qayıdaq. İdeal bir dünyada bir tətbiqə 212 rubldan çox xərcləmirik. Veb saytın çevrilməsi – 2,43%. Bunlar. Təxminən hər 41-ci vebsayt ziyarətçisi sorğu göndərir. Bu göstəricini n adlandıraq, onu aşağıdakı düsturla hesablayacağıq:

Sonra ideal bir dünyada CPC 212 / 41 = 5 rubl 17 qəpikdən çox deyil. Bu dəyər Direct və AdWords-də klik başına maksimum xərc kimi təyin edilə bilər. Ancaq təəssüratlar və keçidlər az olacaq, buna görə də istədiyiniz trafikə nail olana qədər bu parametri tədricən artırmaq daha yaxşıdır.

Klik başına maksimum dəyəri artırarkən, xarabanın və yoxsulluğun sizi gözləyə biləcəyi bir hədd olduğunu unutmayın. Hesablamaq asandır:

ROI-də kontekstli reklamın effektivliyi

Başdan-ayağa analitik xidmətləri bütün bu hesablamaları sadə və avtomatlaşdırılmış edir. Siz hər bir kanalın xərclərini başa düşürsünüz və gəliri görürsünüz, investisiyaların qaytarılmasını görürsünüz.

Belə bir xidmətdən istifadə etmək mümkün deyilsə, sadəcə olaraq hər bir kanal üçün xərcləri və tətbiq qiymətlərini nəzarət edin və onları gəlirlə müqayisə edin. Bunun necə edildiyini mümkün qədər sadə izah etməyə çalışdım.

Ancaq hazır olun ki, hər bir kanal üçün ROI nəzərə alınmadan reklamın optimallaşdırılması əks nəticə verə bilər. Bizim nümunəmizdə Yandex.Direct-dən bir tətbiqin qiyməti CPLo-dan 14%, Google AdWords-dən isə 52% çoxdur. Lakin AdWords-ün ROI daha yüksəkdir: biz bu kanaldan 22 müraciət üçün Yandex.Direct-dən 23 tətbiqdən daha çox gəlir əldə etdik. Beləliklə, gedir.

Yandex.Direct və ya Google AdWords-də reklam xüsusi biznes problemlərini həll etməlidir. Düzgün istiqamətdə hərəkət edib-etmədiyinizi müəyyən etmək üçün hər bir reklam kampaniyasına nəzarət etmək, onun parametrlərini optimallaşdırmaq və hədəflənmiş trafik axınını tədricən artırmaq lazımdır. Reklamı hədəf auditoriyanıza və büdcənizə uyğunlaşdırmaqla, satışa çıxdıqdan sonra müəyyən bir müddətdən sonra nəticələri qiymətləndirin və bir neçə kampaniyanın müqayisəli təhlili ilə ROI-ni artırın.

Başlamazdan əvvəl 3 sual

Reklam kampaniyanızın məqsədləri nələrdir?

Bütün məqsədlər ölçülə bilən göstəricilərlə ifadə edilməlidir:

  • hədəf hərəkətlərin sayı;
  • CPA - rublda fəaliyyət dəyəri;
  • faiz olaraq kampaniyanın çevrilməsi.

Deyək ki, vebinara dəvət etsəniz, optimallaşdırma məqsədiniz 200 qeydiyyat əldə etmək ola bilər. Çiçək kompozisiyaları satmaq - saytdan sifarişlərin sayını 4-5 dəfə artırın. Nəticələrin əldə edilməsində uğur KPI-lər tərəfindən müəyyən edilir. Bu, bütövlükdə müəyyən edən göstəricidir. Bütün parametrləri etməzdən əvvəl onun üzərində müqayisə aparmalısınız.

Analitika üçün hansı vasitələrdən istifadə edilməlidir?

Bu tip problemlərin həlli üçün ən uyğundur.

  • Google Analytics.
  • Yandex.Metrica.
  • LiveInternet.

Niyə kontekstli reklamın effektivliyini nəzərə almalıyıq?

Dönüşüm nisbətlərini qiymətləndirmədən siz reklam kampaniyasının gedişatına düzəlişlər edə bilməzsiniz. Nəhayət, nəticələr çox gözlənilməz və olduqca xoşagəlməz ola bilər. Konversiyanı ölçmədən ROI-ni müəyyən etmək mümkün deyil - investisiya səmərəliliyinin göstəricisi. Bundan əlavə, fərdi reklam kampaniyaları üçün dönüşümü hesablamaq vacibdir. Bu, istədiyiniz nəticəni nəyin gətirdiyini başa düşməyin, mənfi açar sözlərin maksimum siyahısını yaratmaq, lazımi genişləndirmələri qurmaq və sonra effektiv retargeting başlatmaq üçün yeganə yoldur.

Dönüşüm təhlili və hesablanması

İlk növbədə, biz ilkin çevrilmə nisbətlərini qeyd edirik. Sonra kampaniyanın büdcəsini və klik başına orta dəyəri müəyyən edirik. Əvvəlki optimallaşdırma dövründə əldə edilmiş Yandex.Metrica məlumatlarına əsaslanır. Siz bütün vaxt və son həftə üçün məlumat ala bilərsiniz. Beləliklə, auditiniz daha dərin olacaq və gözləntiləriniz daha doğrulacaq.

Vaxt çərçivəsinə qərar verdikdən sonra kampaniyanızı hədəf olmayan kliklərdən təmizləməyə keçin. Əvvəlcə nəyi silməlisiniz?

  • Effektiv olmayan açar sözlər (3 klikdən çox olmayan hər şey).
  • Zibil sözlər (Wordstat-dan qaçırılanlar).
  • Effektiv olmayan ekran bölgələri (aşağı çevrilmə ilə xarakterizə olunur).
  • YAN-da səmərəsiz saytlar.

Təmizləmə üçün sizə statistika lazımdır:

  • maraq dövrü üçün açar sözlər ilə;
  • YAN ifadələrinə görə;
  • Bir neçə bölgədə və ya bütün Rusiyanın kampaniyaları üçün GEO.

Hesabatları Excel cədvəlində ümumiləşdiririk. İndi sizin vəzifəniz təsirsiz olan hər şeyi aradan qaldırmaqdır. Təmizlədikdən sonra təhlilə keçirik. Optimallaşdırmadan 1-2 həftə sonra həyata keçirilir. Kliklərin sayı, CTR, klik başına xərc və dönüşüm nisbətləri müqayisə edilir - optimallaşdırmadan əvvəl və sonra.

Dönüşüm dəyərlərinin müəyyənləşdirilməsi başa çatdıqdan sonra KPI-ni göstəririk. Bu məqsədlə təmizləndikdən sonra əldə edilən çevrilmə göstəricilərindən istifadə edirik. Məsələn, dönüşüm nisbətiniz 5% təşkil edir. Bu o deməkdir ki, cəlb olunan 20 ziyarətçidən yalnız 1-i ərizəni tərk edəcək, deyək ki, orta çek 2000 rubl təşkil edir və bu sayda ziyarətçi ilə satışdan qazanc 400 rubla bərabər olacaqdır. Müvafiq olaraq, 1 müştəri (və ya cari dönüşüm səviyyəsində 20 ziyarətçi) cəlb etmək üçün maksimum 400 rubl sərf edə bilərsiniz.

Tutaq ki, klik başına maksimum xərc 20 rubl (400/20) təşkil edir. Bir klik 20 rubla başa gəlirsə, 20 ziyarətçinin cəlb edilməsi 400 rubla (20X20) başa gələcək və reklam kampaniyasının sonunda gəlir 1600 rubl (2000-400) olacaq.

Nəticə: klik başına maksimum xərc müştəriyə düşən xalis mənfəətin miqdarından, dönüşümdən və investisiyanızı neçə dəfə artırmaq istədiyinizdən asılıdır. 20 rublluq bir klik qiyməti reklam üçün xərclənən pulu qaytarmağa imkan verəcək, lakin başqa heç nə yoxdur. Klik başına maksimum xərc 10 rubldan çox olmadıqda investisiya mənfəətinin 2 dəfə artması mümkündür.

ROI ölçülməsi

KPI-ni ölçdükdən sonra biz istənilən reklam kampaniyasının ən vacib parametrini - ROI-ni müəyyən edə biləcəyik. Bu yolla biz investisiyalarımızın həqiqi effektivliyini biləcəyik. ROI müəyyən etmək üçün aşağıdakı formula istifadə olunur:

Hesablama belə görünəcək:

((2000-1600)-400)/400 = 0.

Reklam kampaniyası uğurlu alınmadı, çünki ROI sıfır idi. İnvestisiya öz bəhrəsini verdi, ancaq qazanc əldə etmək mümkün olmadı. Müsbət bir nəticə əldə etmək üçün bir klik qiyməti 10 rubldan çox olmamalıdır. Yalnız bundan sonra ROI 100%-ə bərabər olacaq və siz investisiya etdiyinizdən 2 dəfə çox qazanacaqsınız:

((2000-1600)- 200)/200 = 1 və ya 100%.


Kontekstli reklamın effektivliyini hesablayarkən riayət edilməli olan qaydalar:

  1. İnvestisiyanız ödəməlidir. Reklam isə gəlir gətirmək üçündür, təkcə investisiyaları əhatə etmir.
  2. Ölçmələrinizdə dəqiq və ardıcıl olmalısınız. KPI təyini deyil, ilk növbədə təmizləmə və performans təhlili.
  3. Göstəricilər faktiki satışlara çevrilməlidir. Əks halda hesablamalara başlamağın mənası yoxdur.
  4. Həm uğurlarınızı, həm də uğursuzluqlarınızı təhlil edin. Ən pis və ən yaxşı kampaniyaları nəzərdən keçirin, onları hər cəhətdən müqayisə edin.
  5. İstənilən təhlil dürüst və obyektiv olmalıdır. Nəticələri şəkərlə örtməyin. Bu, həqiqətən əla nəticələr əldə etməyin yeganə yoludur.

Bu yazıda kontekstli reklamın effektivliyini necə düzgün təhlil etmək barədə danışmaq istəyirik. Kontekst işləyir, reklam gedir, statistika qrafikləri amansızcasına yüksəlir və sən öz qələbəni beynində qeyd edirsən, lakin müştəri zəng edib hər şeyin sadəcə dəhşətli olduğunu və daha sizinlə işləmək istəmədiyini söyləyəndə hər şey bitir. . Bu vəziyyətdən necə qaçmaq olar? Səbir, gənc dostum! İndi hər şeyi biləcəksiniz.

Digər vacib cəhət ondan ibarətdir ki, kontekstli reklamlar həddən artıq həddən artıq qiymətləndirilib və problemlər çox vaxt ondan kənarda ola bilər: aidiyyəti olmayan məhsul, trafiki çevirməyən vebsayt, tətbiqlərin zəif işlənməsi və s. Buna görə də, bütün aspektlərdə kontekstin effektivliyinin təhlili uğursuzluq göstərsə də, nəticə çıxarmazdan əvvəl müştəri ilə işin bütün digər mərhələlərini təhlil edin.

Kontekstli reklamın qiymətləndirilməsi meyarları

Gəlin məntiqli düşünək. Sizcə, hesabatların tərtibi və sonrakı planlaşdırma zamanı hansı qiymətləndirmə meyarlarından istifadə edilə bilər və istifadə edilməlidir? Kontekstli reklamın, hər hansı digər reklam növü kimi, konkret məqsədi var - satmaq. Kontekstli reklamın effektivliyini təhlil edərkən məhz bu əsas və əsas meyardır. CTR və ya dönüşüm deyil, yeni müştərilərin sayı. Kosmik CTR və heyrətamiz dönüşüm əldə etməyə icazə verin, lakin satınalma sütununda sıfır inadkarlıqla görünsə, bütün bunlar yox olur.

Onlayn reklam performans göstəricilərinin əhəmiyyəti azalan qaydada:

  • xalis gəlir;
  • bağlanmış müqavilələrin sayı;
  • müraciətlərin (rəhbərlərin) və qəbul edilən zənglərin sayı;
  • ziyarətçidən tətbiqə;
  • klik başına orta qiymət və kliklərin sayı (trafik);
  • reklam kampaniyasındakı açar sözlərin sayı.

Cədvəl yaradın, yuxarıdakı nöqtələri oraya daxil edin və hər bir göstərici üçün bir dəyər daxil edin. Üstəlik, hər hansı bir fərdi platformanın (məsələn, və ya) deyil, fərdi kampaniyaların, reklam qruplarının və hətta fərdi reklamların effektivliyini qiymətləndirmək lazımdır.

Təqdimat strategiyası hazırlayarkən dərhal özünüzə konkret bir məqsəd qoyun, ya saytdan müraciətlərin sayı, ya da daha yaxşısı, satış. Və planınızı və məqsədlərinizi müştəriyə bildirin. Axı, hər şey ən yaxşı şəkildə işlədikdə əks vəziyyət də baş verə bilər. Sayta trafik axır, çevrilir, sifarişlər davamlı olaraq gəlir, məhsullar satılır, lakin eyni zamanda müştəri narazı qalır, çünki bəzi təlimlərdə ona çevrilmənin 4% -dən aşağı olmaması fikri aşılanır, və məsələn, sizinki 2 .5%, lakin eyni zamanda ucuz trafik və hələ də aparıcıların aşağı qiymətidir.

Əsas göstəriciləri necə hesablamaq olar?

Ancaq bu nömrələrə və danışacaq bir şeyə sahib olmaq üçün əvvəlcə performans göstəricilərini təqdim etməli və onları izləməyə başlamalısınız.

Hədəf tədbirləri:

1. Veb analitikası və çevrilmələri. Və . Bu, abunə olmaq, material yükləmək, müəyyən bir səhifəyə baş çəkmək və ya saytda məqsədyönlü hərəkət etmək ola bilər.

2. Telefon zəngləri. Hər bir reklam mənbəyi üçün ayrıca telefon nömrəsindən istifadə etmək daha yaxşıdır ki, daha sonra nəyin effektiv işlədiyini və ən yaxşı keyfiyyət və kəmiyyət göstəricilərini verdiyini müəyyən edə biləsiniz. Siz də istifadə edə bilərsiniz.

3. Oflayn. Bölgənizdə biznes mexanizmləri elə qurulubsa ki, müştəri internet səhifəsində məlumat tapsın, zəng vurmur, dərhal mağazaya gəlib alış-veriş edirsə, hətta satıcı da həmişə alıcının haradan gəldiyini soruşmur onda endirimlə satın almaq hüququ verən promosyon kodlarından istifadə etmək müdrikdir.

1. CTR.Ən sadə göstərici. Kliklərin sayını alırıq və reklam təəssüratlarının sayına bölürük. Yaxşı CTR göstəriciləri ilə klik başına qiymət azalacaq və reklamlar daha yüksək və daha tez-tez göstəriləcək.

2. Dönüşüm. Burada hər şey ağrılı şəkildə tanışdır - saytdan gələnlərin sayı müəyyən bir müddət ərzində ziyarətçilərin sayına bölünməlidir. Bu göstəricini artırmaq üçün açılış səhifəsində reklamda yazılan məlumatların eyni olması lazımdır. Kontekstli reklamda məhsulunuzun 1000 rubl olduğunu yazsanız və sayta daxil olanda istifadəçi 3 dəfə yüksək rəqəm görürsə, onda dönüşüm sıfıra meylli olacaq.

3. Müştəri dəyəri.Əvvəlki nöqtəyə bənzətməklə, yalnız indi biz bütün trafik xərclərini yeni müştərilərin sayına bölürük.

4.. İqtisadiyyatın təmiz klassikləri. ROI = (Gəlir - Xərc)/İnvestisiya * 100% və ya Xalis Mənfəət/İnvestisiya * 100%. olanlar. Reklama yatırdığınız pul nə qədər gəlir gətirir?

Kontekstli reklamın effektivliyinin təhlilinə nümunə

verilmiş. "Mənim Evim" tikinti şirkəti. Aylıq reklam xərcləri: Yandex Direct - 20 000 rubl, Google AdWords - 22 000 rubl. Əlavə olaraq müşayiət üçün 10.000. Kampaniya müddəti 3 aydır.

Beləliklə 3 aylıq ümumi xərc= 20000*3 + 22000*3 + 10000*3 = 156.000 rubl.

Bu müddət ərzində My Home şirkəti ümumi dəyəri 21 milyon rubl və planlaşdırılmış xalis mənfəəti 3.150.000 rubl olan 9 müqavilə bağladı.

ROI= 3,150,000 / 156,000 * 100% ~ 2019%. Yəni, yatırılan hər rubl üçün şirkət orta hesabla 2019 rubl qazanır. Belə yüksək gəlirlilik dərəcəsi tikinti biznesinin yüksək marjası ilə bağlıdır. Digər sahələrdə belə ROI əldə etmək daha çətindir.

Bu biliklərdən istifadə edərək istənilən reklam kampaniyasının effektivliyini artıra bilərsiniz. Əsas odur ki, konteksti tamamilə ciddi qəbul edin. Uğurlar!

Müasir veb saytın təşviqi düzgün kontekstli reklam olmadan mümkün deyil. İnternetdə kontekstli reklam, səhifələrin populyarlığının artmasına və axtarış motorları tərəfindən qavranılmasına zəmanət verən SEO mütəxəssislərinin işinin təsirli elementinə çevrilir. Kontekstli reklam mahiyyətcə axtarışa müəyyən sorğular daxil edildikdə nümayiş etdirilən mətn əsaslı ödənişli reklamdır.

Bunun kimi bir vasitə, müvəffəqiyyəti hədəflənmiş ziyarətçilərdən asılı olan kommersiya saytları üçün ən yaxşı seçimə çevrilir. Axtarış nəticələrində yüksək mövqelər bir sıra səbəblərə görə mövcud deyilsə, kontekstli reklam problemin düzgün həllinə çevrilir.

İnternetdə kontekstli reklam

Kontekstli reklamın idarə edilməsi və onun effektivliyinin qiymətləndirilməsi

Effektivliyi qiymətləndirmək üçün CTR (klikləmə dərəcəsi), kliklərin sayı, klik başına orta qiymət və sair kimi göstəriciləri ölçmək üçün alətlərdən istifadə etmək kifayətdir. Bundan əlavə, təşviq edilən saytda ziyarətçi davranışının effektivliyini qiymətləndirmək lazımdır. Potensial müştəri təkcə vebsaytınızdakı reklamı izləmir, həm də alış-veriş etməlidir.

Layihəni dəstəkləyin - linki paylaşın, təşəkkür edirəm!
Həmçinin oxuyun
Düzgün sürücü nümunəsi Düzgün sürücü nümunəsi Energetika Mühəndisi işinin təsviri Energetika Mühəndisi işinin təsviri İstehsal sistemi İstehsal sistemi