İnternetdə necə işləmək üçün reklam və tanıtım. İnternetdə pulsuz reklamı harada yerləşdirə bilərəm? Onlayn reklamın növləri və xüsusiyyətləri

Uşaqlar üçün antipiretiklər pediatr tərəfindən təyin edilir. Ancaq uşağa dərhal dərman vermək lazım olduqda, qızdırmalı fövqəladə vəziyyətlər var. Sonra valideynlər məsuliyyət daşıyırlar və qızdırmasalıcı dərmanlardan istifadə edirlər. Körpələrə nə verilməsinə icazə verilir? Yaşlı uşaqlarda temperaturu necə aşağı salmaq olar? Hansı dərmanlar ən təhlükəsizdir?


Bir çox tanınmış və qeyri-mütəxəssislər səmərəliliyin artırılması ilə bağlı minlərlə məsləhətlər verirlər və bu və ya digər vəziyyətdə məsləhətlərin hər biri həqiqətən kömək edə bilər. Amma ümumi olaraq onlara nəzər salsaq, Bir neçə maraqlı qaydalar açıqlanır.

İstehlakçı ilə reklam mesajı arasında vizual əlaqənin müddəti böyük əhəmiyyət kəsb edir.

Bunu başa düşmək çətin deyil bu insanların hər birinin reklamla fərqli vizual təması var. Birinci halda, yaddaqalan və həqiqətən diqqətinizi çəkən bir pankart düzəltməyə dəyər. İkinci halda, əksinə, reklamın effektivliyi rənglərdən deyil, məlumatın ətraflı çatdırılmasından asılı olacaq. Boya vacib bir məqam olsa da, bu, növbəti qaydadır.

Məhsul dizaynı

Və bu mövzuda mütəxəssislər tərəfindən kifayət qədər çox şey söylənilmişdir. təkrar edək əsas əmrlər: qıcıqlandırmayın, tətbiq etməyin, ancaq cəlb edin. Bunu necə etmək olar?

Burada onu da əlavə etmək lazımdır ki, şəkil istifadə edərkən fotoşəkildən istifadə etmək daha yaxşıdır. Bəzi sorğuların nəticələrinə əsasən, fotoqrafiya daha etibarlıdır. Və bu, əlbəttə ki, istifadə edilməlidir. Bir insanın olduğu fotoşəkillər xüsusilə yaxşıdır. Ancaq bu seçim hər məhsul üçün uyğun deyil. Amma bunu bilmək lazımdır.

Qeyd etməyə dəyər rəng sxemi və şrift gözəlliyi kifayət deyil. Bütün mətn kiçik hərflərlə təqdim olunarsa, heç kim onu ​​görməyəcək. Buna görə ölçü və zəif görmə haqqında unutmayın. Və təəssüf ki, getdikcə daha çox yayılmışdır.

Dizayn qaydasına son əlavə olaraq qeyd etmək lazımdır ki, harada yerləşməsindən asılı olmayaraq bir məhsulun reklamı eyni şəkildə tərtib edilməlidir. Tanınma görünəcək, qiyməti sadə bir nümunə ilə verilə bilər.


Eyni motorist öz işi ilə məşğuldur, bir reklam görür, lakin ona baxmağa vaxtı yoxdur. Növbəti prospektdə tıxac yaranır, jurnalı çıxarır və ümumi görünüşünə görə əvvəllər onu maraqlandıran bir təklif görür. Təbii ki, oxuyacaq.

Reklam şüarı

Keyfiyyətli reklamın nə üçün olduğunu düşünürsünüzsə, o zaman şüarı dəyərləndirməlisiniz. Buna şüar, deviz, təklif, müraciət də demək olar. Məna dəyişmir və hamı başa düşdü: nəzərdə tutulan mətnin özüdür.

Bu, kiçik, sadəcə bir cümlə ola bilər, amma uğurun açarıdır.. Unutmayın, yəqin ki, ən azı bir dəfə reklam xətti beyninizdə bezdirici milçək kimi fırlanırdı. Amma mağazaya girib bu məhsulu görəndə artıq tanış, tanış görünürdü və ona inam yaranmışdı.

Sadəlik və dürüstlük

Çox gözlənilməz bir məqam, elə deyilmi? Amma o burada olmalıdır. Yalnız ona görə ki, o, nəinki kömək etmək, həm də xəbərdarlıq etmək imkanına malikdir.

İnternetdə pulsuz reklam səmərəsiz demək deyil. Böyük miqyaslı marketinq layihələri üçün xərclər beş, hətta altı rəqəmə çata bilər. Ancaq bu, yalnız ciddi biznes köpəkbalıqlarına aiddir. Öz kiçik layihənizi tanıtmaq üçün İnternetdə pulsuz reklam üsullarından istifadə edə bilərsiniz. Ola bilsin ki, gələcəkdə düzgün təbliğatla reklam xərcləri öz sayında qorxulu olmayacaq.

Reklam növləri

Müvafiq reklam üsulunu seçməzdən əvvəl onun hansı növ reklam olacağına qərar verməlisiniz. Reklamların standart təsnifatı yalnız iki məqamı ehtiva edir:

  • Kommersiya reklamı mal və ya xidmətlərin satılması və nəticədə qazanc əldə etmək məqsədi ilə reklamıdır. Bu gün kommersiya reklamı insanı tam olaraq almağa sövq etmir. Bu, sözün əsl mənasında insanın necə yaşamalı olduğunu, hansı malları alacağını, nə geyinəcəyini və s. diktə edir. Şəxsi reklamlardan fərqli olaraq, kommersiya reklamı düzgün tərtib edilməli, orijinal “satış” mətnini ehtiva etməli və onun yayılması mümkün olan ən geniş ərazini əhatə etməlidir. İnternet məkanı.
  • Şəxsi reklamlar kommersiya fəaliyyəti ilə əlaqəli olmayan adi insanların reklamlarıdır. Şəxsi reklamlar şəxsi daşınmaz əmlakın satışı və ya iş tapmaq kimi bir çox məqsədə xidmət edə bilər. Şəxsi reklamlar üçün xüsusi tələblər yoxdur. Lakin əgər insanın marketinq sahəsində müəyyən peşəkar bacarıqları varsa, o zaman onun elanını internetdə yerləşdirməklə qarşıya qoyduğu məqsədə çatması xeyli asanlaşar.

Reklam üsulları

Reklamınızı İnternetdə pulsuz yerləşdirmək üçün onun necə görünəcəyini həqiqətən təsəvvür etməlisiniz. Reklamın istifadəçilərə necə təqdim olunması ona nə qədər adamın maraq göstərəcəyini müəyyənləşdirir. Reklamlar üç növdə dərc olunur:

  • qrafik;
  • mətn;
  • qarışıq.

Hər bir sayt müstəqil olaraq orada nəyin yerləşdirilə biləcəyini müəyyənləşdirir. Lakin, hətta satış mətninin peşəkar tərəfindən yazılacağını nəzərə alsaq, məlumatın vizual qəbulu olmadan reklam təsirsiz ola bilər.

Bundan əlavə, reklamın müxtəlif yolları var. Reklam yerləşdirməyin üç yolu var.

  • - bir növ "tapmaca". Sadə dillə desək, tizer internet istifadəçisini maraqlandıran bir görüntüdür. Bu, eyni dərəcədə maraqlı mətnlə müşayiət oluna bilər: “ŞOK!”, “Bunu bilirdinizmi...” və s.
  • Veb səhifələrindəki qrafik reklam şəkilləri bannerlərdir. təkcə onlayn deyil, şəhərin küçələrində də görmək olar. Bununla belə, veb bannerlər daha ucuzdur.
  • Reklamın son yolu kontekstli reklamdır. Kontekstual reklam ya axtarış sisteminin nəticələri səhifələrində, ya da bəzi veb resursların səhifələrində dərc olunan qrafik və ya mətn reklamlarıdır. Bu cür reklamlar səhifələrin bir hissəsi olduğundan, yəni öz kontekstində yerləşdirildiyindən, onlayn reklamın bu üsulunun adı ortaya çıxdı.

Harada pulsuz reklam edə bilərəm?

Pulsuz mesaj lövhələri çoxdan real həyatdan İnternet məkanına keçib. Üstəlik, onlar əhali arasında olduqca populyardır. Əgər əvvəllər doğru şeyi və ya xidməti axtararkən istifadəçilər müvafiq sorğunu axtarış sisteminə daxil edərdilərsə, indi çoxlarının bir açar sözlə ehtiyac duyduqları hər şeyi təmin edə bilən “sevimli” veb-saytı var.Ən populyar pulsuz mesaj lövhələrinin reytinqinə aşağıdakılar daxildir:

  • Avito.
  • Əldən-ələ.
  • Molotok.ru.
  • Tiu.ru.

Pulsuz mesaj lövhələri həm kommersiya, həm də şəxsi istifadə üçün uyğundur. Onlayn mağazanın reklamı və şəxsi əmlakın satışı ilə bağlı elan orada eyni dərəcədə yaxşı işləyəcək. Lakin bu reklam platformaları nəinki tez-tez ziyarət olunur, həm də pulsuz olduğundan, sadəcə olaraq spamla doludur. Buna görə də, pulsuz mesaj lövhələrindən faydalı istifadə etmək üçün təklif olunan məhsul və ya xidmətləri tərifləməməli və tərifləməməlisiniz.

Bütün pulsuz mesaj lövhələrində pullu xidmətlərin siyahısı var. Təkliflər nə qədər sərfəli görünsə də, onlardan qaçınmalısınız. Bütün tematik və ümumi saytlarda mümkün qədər çox reklam təqdim etmək yaxşıdır. Müxtəlif resurslarda qeydiyyat çox vaxt aparacaq. Üstəlik, daha yüksək effektivlik üçün bütün saytlarda şablondan istifadə edərək reklam yazısı yaratmamalısınız. Bir neçə reklam variantı ən təsirli olanı seçməyə imkan verir.

Yandex və Google-da pulsuz reklam

Yandex.Direct və ya Google Adwards-da kontekstli reklam ucuz bir zövq deyil. Biznesdə yeni başlayanlar üçün bu reklam üsulu açıq şəkildə əlverişli olmayacaqdır. Ancaq bu populyar axtarış motorlarından istifadə edərək müştəriləri cəlb etməyə kömək edəcək bir seçim var.

Şirkətiniz haqqında pulsuz məlumat vermək üçün Yandex və Google xəritələrindən istifadə edə bilərsiniz. Sirr deyil ki, xəritədə şirkətə ünvan və keçid yerləşdirmək pulsuzdur.

Bəli, bu, klassik “reklam” anlayışından bir az fərqlidir. Amma istifadəçi yaxınlıqda nəsə axtarsa, şirkətin ünvanını və onun rəsmi saytına keçidini görəcək ki, bu da onun diqqətini cəlb edə bilər.

Sosial Mediya

Sosial şəbəkələr təkcə reklam üçün deyil, ümumiyyətlə biznes üçün əla platformadır. Əgər təcrübəsiz bir iş adamının onlayn mağaza üçün veb-sayt yaratmaq üçün pulu yoxdursa, sosial şəbəkələr onu asanlıqla əvəz edə bilər. Biznesinizi sosial şəbəkələrdə ya şəxsi səhifənizdən istifadə edərək, ya da xüsusi qrupdan istifadə edərək reklam edə bilərsiniz, lakin bunun üçün siz onu yaratmalı olacaqsınız.

Sosial şəbəkədəki qrup və ya icma təklif olunan mövzu ilə maraqlanan istifadəçilərin toplaşdığı tematik məkandır. Bu o deməkdir ki, cəmiyyət yalnız reklam və ya məhsul çəkilişləri ilə doldurulmamalıdır. Qrupda müştəriləri cəlb etmək üçün təklif olunan mal və ya xidmətlərlə birbaşa əlaqəli olan maraqlı məlumatlar yerləşdirməlisiniz. “Təqdimat”, “Müsabiqə” və ya “Repost üçün endirim” başlıqlı yazılar da aktual olacaq. Bu, təkcə məhsulların reklamına deyil, həm də cəmiyyəti tanıtmağa kömək edəcək.


Səhifədəki reklam girişi sancılmalıdır.

Forumlarda reklam

Dərhal qeyd etmək istərdim ki, forum sahiblərinin reklamçılara münasibəti mənfidir. Ona görə də orada xidmətlərinizi aqressiv şəkildə reklam etmək mümkün olmayacaq. Reklam yazısı və ya şərh bir neçə dəqiqədən sonra silinəcək və profil tamamilə bloklanacaq. Bu reklam üsulundan yararlanmaq üçün daha hiyləgər olmaq lazımdır.

  • Bir neçə məşhur tematik forum tapın və adi bir istifadəçi adı altında orada qeydiyyatdan keçin.
  • Müzakirələrdə fəal iştirak edin, reklam xarakterli olmayan mövzular yaradın, forum üzvlərinin suallarını şərh edin.
  • Müsbət bir reputasiya yaratmaq üçün tələb olunacaq bir müddət keçdikdən sonra mal və ya xidmətləri maneəsiz şəkildə reklam etməyə başlayın.

Çox vaxt istifadəçilər maraqlandıqları məsələdə həmsöhbətin təcrübəsini gördükləri təqdirdə özləri məsləhət istəməyə başlayırlar. Ancaq şəxsi mesajlarda belə qeyrətli olmamalısınız. Məhsul və ya xidmətin reklamı yavaş-yavaş və yalnız onunla tanış olan istifadəçilər üçün aparılmalıdır. Onda sayt rəhbərliyinin heç bir şübhəsi olmayacaq və müvafiq olaraq hesab bloklanmayacaq.

Ümumiləşdirsək, pulsuz onlayn reklamın real olduğunu deyə bilərik. Mövcud reklam platformalarının siyahısı yeni başlayan sahibkarlara bizneslərini inkişaf etdirmək üçün qeyri-məhdud imkanlar təqdim edir. Əsas odur ki, vaxt itirməyək. Və sonra bütün səylər mütləq müsbət nəticə verəcəkdir.

Həqiqətən yox

04mart

Onlayn reklam kampaniyasının mərhələləri

  • İstehlakçıya məhsulunuz, onun xüsusiyyətləri və faydaları haqqında məlumat verir;
  • İstehlakçıya məhsulunuzdan istifadə etməyi öyrədir;
  • Əyləndirir;
  • Satılır.

Bu gün sahibkarlar reklam yayımı üçün geniş kanal seçiminə malikdirlər: televiziya, radio, çap resursları, reklam lövhələri. Bununla belə, İnternet haqlı olaraq kommunikasiya mesajlarının yayılması üçün ən perspektivli kanal hesab olunur.

nəzərdən keçirək Rusiyada onlayn reklamın inkişaf mərhələləri:

  1. Əvvəlcə spam var idi. Ötən əsrin 90-cı illərinin əvvəlləri. E-poçt qutularımızda o bezdirici satış məktublarını hamımız xatırlayırıq. Göndərənlərin məktubları fərdiləşdirmək imkanı yox idi, ona görə də onları hamıya göndərdilər. Nəticədə, reklamçılar əksər hallarda istifadəçilərdən yalnız qəzəbli reaksiya aldılar.
  2. 2000-ci illər - məhsulların tanıtımı üçün sosial şəbəkələrin yaranması və istifadəsi. Brauzerlərin və axtarış sistemlərinin inkişafı internetdə fərdiləşdirilmiş reklam kampaniyaları aparmağa imkan verib.
  3. 2010-cu illər bildirişlərin və pop-upların meydana çıxdığını gördü.

Onlayn reklam növlərini öyrənməyə keçməzdən əvvəl İnternetdə reklam kampaniyasının aparılmasının əsas mərhələlərini nəzərdən keçirəcəyik:

  1. Onlayn reklam kampaniyasının məqsədlərini formalaşdırmaq;
  2. Hədəf auditoriyasının müəyyən edilməsi. Burada demoqrafik və psixoqrafik amilləri, maraqları və üstünlükləri təsvir etməlisiniz.
  3. Təşviq strategiyasının və proqramının hazırlanması. Burada hədəf auditoriyanızı və reklam kampaniyası büdcənizi nəzərə almaq lazımdır;
  4. İcra;
  5. Performans göstəriciləri əsasında nəzarət.

Onlayn reklamın digər üsullarla müqayisədə üstünlükləri

Bütün şirkətlərin böyük marketinq büdcəsi yoxdur. Bu yaxınlarda kiçik yeni təşkilatların uğursuzluqlarının əsas səbəbi idi, bazarda köhnələrin möhtəşəm reklam kampaniyaları fonunda onların səyləri nəzərə çarpmırdı;

Onlayn reklamın yaranması ilə hər şey dəyişdi. İnternetdə reklam televiziya, radio və çap mediasında reklam etmək qədər bahalı deyil. Hətta evdə sabun hazırlayan, sonra sosial şəbəkədəki səhifəsində satan evdar qadın Maşanın da imkanı var.

İnternet sizə mesajınızı elə fərdiləşdirməyə imkan verir ki, o, yalnız onunla maraqlanan istifadəçilərə, yəni yalnız potensial auditoriyanıza göstərilsin. Eyni zamanda, məhsul reklamını hər bir müştəri üçün fərdi olaraq, onun ehtiyac və maraqlarına uyğunlaşdıra bilərsiniz.

İnternetdə reklamın növləri və qiyməti

Əslində, bu gün İnternetdə çox sayda reklam növü var. Məlumat vermək rahatlığı üçün onları qruplara birləşdirəcəyik.

kontekstli reklam

Bu, World Wide Web-də ən məşhur tanıtım üsuludur.

Məsələn, siz evdə hazırlanmış sabun satırsınız, ona görə də məhsullarınızın kontekstli reklamı qadınların məsləhətləri ilə qadın forumlarında və saytlarında yerləşdiriləcək.

Müsbət cəhətləri:

  • Fərdiləşdirmə;
  • Hədəf auditoriyaya diqqət yetirin;
  • vaxta və pula qənaət;
  • Görünən effektivlik.

Minuslar:

  • Kontekstli reklam, ödəniş etdiyiniz müddətcə işləyir;
  • Qeyri-sabit qiymət;
  • “Kliklenebilirliyi” təmin etmək üçün mesajların müntəzəm olaraq optimallaşdırılması ehtiyacı;
  • Hədəf auditoriyası tərəfindən inamsızlıq;

Gəlin dərhal hansı kontekstli reklam vasitələrinin mövcud olduğunu və onların hər birindən istifadə edərək onları necə yerləşdirməyi anlayaq.

Yandex Direct– ən məşhur və effektiv kontekstli reklam vasitələrindən biridir. Bunu qurmaq olduqca sadədir, biz Yandex Direct-də kontekstli reklam yerləşdirərkən hərəkətlərin ardıcıllığını təsvir edəcəyik.

  • Yandex sistemində qeydiyyatdan keçin. Qeydiyyat zamanı peşəkar xidmət interfeysini seçin. "Reklam et" linkinə klikləyin.
  • Reklam kampaniyası parametrlərinin qurulması. Burada şirkətin adını seçmək, adınızı, soyadınızı və ata adınızı, doğum tarixinizi göstərməlisiniz. Bu o qədər də vacib deyil. Beş məqama diqqət yetirməlisiniz: strategiya, vaxt hədəfləmə, bölgə, tematik platformalarda quraşdırma və əlavə ifadələr.

Zamanın hədəflənməsi mesajınızın Yandex axtarış sistemində göstəriləcəyi günün vaxtını və həftənin günlərini göstərir. Vaxt hədəflənməsini seçərkən, onu məhsul növü və büdcənizə əsaslanaraq tövsiyə edirik.

Bölgə məhsulunuzu satdığınız yerdən asılıdır. Məsələn, yalnız Moskvada evdə hazırlanmış sabun təklif edirsinizsə və bölgələrə çatdırılma xidmətləri təklif etmirsinizsə, bu parametr sahəsində Moskvanı göstərməlisiniz.

Mesajınızın göstəriləcəyi resursları məhdudlaşdırmaq üçün tematik saytlarda parametrlər lazımdır. Bir çox ekspertlər tematik saytlarda axtarış nəticələrini söndürməyi tövsiyə edir ki, mesaj yalnız müvafiq istifadəçi sorğusu əsasında axtarış sisteminin özündə göstərilsin.

Əlavə ifadələr əsas açar sözlərə əlavə olaraq mesajınızın göstəriləcəyi ifadələrdir. Bir qayda olaraq, bunlar sinonimlər və mənaca yaxın sözlərdir. Mütəxəssislər nəticələrin daha uyğun olması üçün bu seçimi söndürməyi də tövsiyə edirlər.

  • Siz reklamın başlığını və mətnini, həmçinin açar sözləri seçməlisiniz. Bu mərhələ ən vacibdir.

Başlıq və mətn seçmək üçün “sayta keçid” sahəsini doldurmalısınız. Bu sahədə linki kopyalamalısınız, bizim vəziyyətimizdə - ev sabunumuzu satdığımız sayt. Bu hərəkətdən sonra başlıq və mətn avtomatik olaraq yığılacaq.

Açar sözlər Yandex açar söz seçimi xidmətindən istifadə etməklə seçilir. Yeni açar sözlər sahəsinin yanındakı "Sözləri seçin" linkinə klikləməklə siz ona aparılacaqsınız.

Xidmət parametrlərində bölgəni göstəririk və vəzifəmizə aid olan ifadələri ardıcıl olaraq yazın - sabun satmaq. Məsələn, evdə hazırlanmış sabun, hədiyyə olaraq ev sabunu alın və s.

Bir söz yazdıqdan və "Seç" düyməsini basdıqdan sonra qarşınızda müəyyən bir bölgədə müəyyən bir müddət ərzində yazılan sorğunun tezliyi, eləcə də mənaca oxşar sorğular olan bir səhifə açılacaqdır. və onların tezliyi. Axtarış tezliyi 1000-dən yuxarı olan ifadələri və sözləri seçməyin;

Əgər siz bütöv bir ifadənin və ya sözün reklamınızı yalnız onu daxil etdiyiniz formada tanımasını istəyirsinizsə, o zaman həmin ifadəni və ya sözü dırnaq işarəsinə qoyun. Məsələn, "ev sabunu" ifadəsini dırnaq içərisində qoymasanız, onu satmaq üçün reklamınız da "ev sabunu necə hazırlanır" sorğusu ilə görünəcək, bu bizim istədiyimiz deyil.

  • Növbəti addımda açar sözlərinizi və onların qiymətlərini görəcəksiniz. Səhifənin yuxarısındakı parametrdən istifadə edərək həddən artıq bahalı sorğuları süzgəcdən keçirə bilərik.
  • Moderasiya üçün reklam təqdim etmək və kliklərə görə ödəniş etmək. Kampaniyanız moderasiyadan keçməyibsə, 8 800 333-9639 nömrəsinə zəng edərək Yandex Direct dəstək xidməti ilə əlaqə saxlamağı, reklam kampaniyasının nömrəsini vermənizi və səbəbini öyrənməyi məsləhət görürük. Reklamlar çox vaxt səhvən rədd edilir.

Ancaq burada hərəkətlərin ardıcıllığı:

  • İlk addım Google-da qeydiyyatdan keçməkdir.
  • İkinci addım kontekstli reklamın növünü, yəni reklamınızın göstəriləcəyi xidmətləri seçməkdir: Google axtarış sorğu səhifəsi, veb saytlar. Bundan əlavə, ilk mərhələdə biz reklam kampaniyasının adını bildiririk, o, istifadəçilərə göstərilməyəcək;

Burada reklamın göstəriləcəyi platformaları, bölgəni və strategiyanı seçirik. Hər şey Yandex Direct-də olduğu kimidir.

Amma fərqlər də var. Birincisi, maksimum klik dərəcəsini və büdcəni təyin etmək imkanıdır. İkinci fərq, əlavə mənbələrə keçidlər əlavə etmək imkanıdır. Nəhayət, üçüncü fərq, reklam kampaniyanızın başlanğıc və bitmə tarixlərini təyin etmək imkanıdır.

  • Üçüncü addım açar sözləri seçməkdir. Google açar söz seçimi xidməti Yandex xidmətinə bənzəyir. Qaydalar eynidir.
  • Dördüncü addım reklamın moderasiya, ödəniş və yerləşdirmə üçün göndərilməsidir.

Banner reklamı

Müsbət cəhətləri:

  • yaddaqalan;
  • "Görünürlük";
  • Geniş auditoriya əhatəsi;
  • Şirkət/brend məlumatlılığının artırılması;

Minuslar:

  • İstifadəçi tez darıxır (tez-tez dəyişdirilməlidir);
  • Müdaxilə və istifadəçi tərəfindən mənfi qəbul edilə bilər.

İndi banner reklamının necə yerləşdiriləcəyini anlayaq. Bunu etmək üçün siz iki yoldan birini seçə bilərsiniz: müstəqil olaraq resursları axtarın və banner xidmətlərindən istifadə edərək yerləşdirmə və ya yerləşdirmə.

Bu iki metodun müqayisəli cədvəlini təqdim edirik.

Xarakterik

Özünü yerləşdirmə

Banner yerləşdirmə xidmətlərindən istifadə (nümunə olaraq Rotaban xidmətini götürün)

Hostinq saytlarının keyfiyyəti

Yüksək

Aşağı (orta)

Geri ödəmə

Yüksək

Qiymət

Hostinq saytından asılıdır

Hostinq saytından asılıdır

Qısa

Vaxt xərcləri

Yüksək
  • Yerləşdirmə üçün saytları və resursları axtarın. Banner yerləşdirmək üçün uyğun resurs tapmaq üçün hər hansı bir axtarış sistemində mövzu üçün sorğu göndərməlisiniz. Bizim vəziyyətimizdə ev sabunu. Axtarış sisteminə “təbii kosmetika haqqında blog” yazır və ilk beş keçidi izləyirik.

Sayta daxil olduqdan sonra beş elementə diqqət yetirməlisiniz: saytın dizaynı, reklamın mövcudluğu və miqdarı, saytın məzmunu, saytın trafiki, auditoriyanın əhatə dairəsi. Bütün göstəricilər kifayət qədər yüksəkdirsə, o zaman "Reklam" bölməsini axtarıb sayt sahibi ilə yerləşdirmə ilə bağlı danışıqlar apara bilərsiniz.

  • Banner yaradılması. O, yaddaqalan olmalı və məhsulunuza uyğun olmalıdır. Bannerdə məhsulun faydaları haqqında məlumat yerləşdirməyi tövsiyə edirik. Məsələn, evdə hazırlanmış sabun sizi əlinizdəki quru dəridən azad edəcək və sizi yetişmiş şaftalıların ətri ilə bürüyəcək. Loqo və məhsul şəklinizi də yerləşdirmək lazımdır. İstifadəçi linkə kliklədikdən sonra qalan məlumatları alacaq.

Banner yaratarkən standartlara diqqət yetirmək lazımdır. Şəklin ölçüsü elanın yerləşdiriləcəyi saytın sahibi tərəfindən müəyyən edilir. Bu məsələni əvvəlcədən müzakirə edin. Lakin format statik şəkillər üçün jpeg və animasiya üçün gif və ya flash ola bilər.

  • Ödəyirik və yerləşdiririk.

Tizerlər və viral videolar

Bu vasitələrin mahiyyəti istifadəçini dərhal maraqlandıracaq və bir növ “virusa” çevriləcək, yəni istifadəçilərin özlərinin köməyi ilə müstəqil şəkildə şəbəkədə yayılacaq video, şəkil və ya mətn mesajı yaratmaqdır. Belə reklamı sosial şəbəkələrdə və forumlarda yerləşdirmək daha yaxşıdır.

Müsbət cəhətləri:

  • Dağıtım üçün pul xərcləməyə ehtiyac yoxdur;
  • Geniş auditoriya əhatəsi;
  • İcra asanlığı;
  • Fərdiləşdirmə.

Minuslar:

  • Bütün reklam kampaniyasının uğursuzluq riskinin yüksək olması;
  • Yüksək rəqabət;
  • İstifadəçinin mesajı səhv şərh etməsi.

Sosial şəbəkələrdə hədəflənmiş reklam

Sosial şəbəkələrdə hədəflənmiş reklam İnternetdə ən əlçatan reklam vasitəsidir. Hədəf sosial şəbəkədəki kiçik bir reklamdır və tıklandıqda istifadəçini vebsaytınıza və ya səhifənizə yönləndirəcək.

Müsbət cəhətləri:

  • Hədəf auditoriyasına çatmağın yüksək dərəcəsi (hədəfləmə);
  • Aşağı qiymət;
  • Quraşdırmaq asandır.

Minuslar:

  • Məqsədli reklamlara ev sahibliyi edən sosial şəbəkələr satış məqsədi daşımır;
  • Yazı yalnız sosial şəbəkədə mümkündür.

Hədəfləndirici reklamın strukturunda aşağıdakı elementlər olmalıdır:

  • Resursunuza keçid;
  • Başlıq;
  • İstehlakçıya çatdırmaq istədiyiniz əsas məlumatlar (bir və ya iki cümlə);
  • Şəkil (markanız məlumdursa, o zaman loqo yerləşdirə bilərsiniz, digər hallarda məhsulun təsvirindən istifadə etmək üstünlük təşkil edir);
  • Hədəf auditoriya parametrləri: demoqrafik, maraqlar.

Bu struktura uyğunluq istənilən sosial şəbəkədə effektiv ünvanlı reklam qurmağa imkan verəcək.

Sosial şəbəkələrdə reklam

Belə bir reklam yerləşdirmək çox sadədir. Müəyyən qiymətə yerləşdirmə barədə səhifə və ya qrup sahibi ilə razılaşmaq kifayətdir.

Müsbət cəhətləri:

  • Fərdiləşdirmə;
  • Aşağı qiymət;
  • Yerləşdirmə asanlığı;
  • İstehlakçılarla əks əlaqə yaratmaq imkanı.

Minuslar:

  • Daimi yeniləmə ehtiyacı;
  • Sosial şəbəkələr satış məqsədi daşımır, ona görə də sosial şəbəkələrdə reklam daha çox informasiya xarakteri daşıyır.

Bülleten lövhələri reklam platforması kimi

Bir reklam platforması kimi bülleten lövhələri tez-tez kiçik müəssisələr tərəfindən istifadə olunur. Bu cür reklam, sayta keçid ilə satış üçün sadə bir reklamdır. Bundan əlavə, bülleten lövhələri İnternetdə reklamları tamamilə pulsuz yerləşdirə biləcəyiniz yerdir.

Müsbət cəhətləri:

  • Aşağı qiymət (pulsuz ola bilər);
  • Fərdiləşdirmə;
  • Satış diqqəti.

Minuslar:

  • Kiçik əhatə dairəsi;
  • İstifadəçi inamsızlığı.

Popup pəncərələr

Popup pəncərələr Bunlar resursun üstündə açılan və istifadəçinin sayta baxmasını çətinləşdirən pəncərələrdir.

Popup pəncərələrinin yaradılması proqramlaşdırma biliklərini tələb edir, ona görə də sizə İT mütəxəssislərindən kömək istəməyi məsləhət görürük.

Bu seçiminiz yoxdursa, Popup pəncərələri yaratmaq üçün aşağıdakı xidmətlərdən birini istifadə edə bilərsiniz:

  • Salam Bar- kifayət qədər sadə xidmət. Qeydiyyatdan keçərkən sizə veb sayt şablonunuza daxil edilməli olan xüsusi kod veriləcək. Sonra sizdən xidmətin tapşırıqlarını (istifadəçi ilə əlaqə məlumatlarının toplanması, zəng etmək, başqa səhifəyə yönləndirmə, elan), pop-up növü, reklam mətni və şəklini konfiqurasiya etmək tələb olunacaq. Bu, Pop-up pəncərəsinin yaradılmasını tamamlayacaq. Xidmət ödənişlidir.
  • GetSiteControl. Bu xidmət Hello Bar xidmətində Pop-up pəncərəsinin qurulması prosesini tamamilə təkrarlayır, ona görə də biz onun üzərində dayanmayacağıq. Xidmət də ödənişlidir.
  • Mailmunch məhdud funksionallığı olan pulsuz versiyaya malikdir. Bundan əlavə, bu xidmət pəncərə növünü təyin etməklə yanaşı, şablon seçməyi, dizayn etməyi və əlavə sahələr əlavə etməyi təklif edir. Pəncərə yaratarkən hərəkətlərin ardıcıllığı əvvəlki xidmətlərə bənzəyir.
  • Sumome pulsuz versiyası da var. Xidmətin qurulması əvvəlkilərlə eynidir.

Müsbət cəhətləri:

  • Yüksək marka xatırlama;
  • Geniş əhatə dairəsi.

Minuslar:

  • Nisbətən yüksək qiymət;
  • Brauzer parametrlərində onları bloklamaq imkanı;
  • Yerləşdirmənin yüksək mürəkkəbliyi;
  • Həddindən artıq müdaxilə;
  • Qarışıq istifadəçi reaksiyaları.

Push bildirişləri

Lakin Popup pəncərələrindən fərqli olaraq, Push bildirişləri də reklam mesajının məzmununun diqqətlə işlənməsini tələb edir. İlk növbədə istifadəçini maraqlandırmalı və onu linki izləməyə məcbur etməlidir.

Müsbət cəhətləri:

  • Fərdiləşdirmə;
  • Geniş əhatə dairəsi;

Minuslar:

  • İstifadəçi inamsızlığı;
  • Yerləşdirmənin yüksək mürəkkəbliyi;
  • Nisbətən yüksək qiymət.

Mobil proqramlarda reklam

Android və iOS əsaslı mobil proqramlarda reklam da pop-up pəncərələrdən ibarətdir. Bu halda istifadəçi reklamı ona baxana qədər söndürə bilməz. Yalnız bundan sonra tətbiqin özü istifadəçi üçün əlçatan olacaq.

Belə bir bildiriş ərizə sahibi ilə qarşılıqlı razılaşma əsasında yerləşdirilə bilər. Reklamın inkişafının texniki tərəfi adətən proqram tərtibatçısı tərəfindən həll edilir.

Müsbət cəhətləri:

  • İstifadəçinin reklamınızı görəcəyinə 100% zəmanət;
  • Markanın yaddaqalanlığı;
  • Geniş əhatə dairəsi.

Minuslar:

  • Birmənalı olmayan istifadəçi reaksiyası;
  • Satış məqsədi daşımır;
  • Yerləşdirmənin yüksək mürəkkəbliyi;
  • Yaşayış yerinin nisbətən yüksək qiyməti.

YouTube-da tanıtım videoları

Eyni zamanda, istifadəçinin gördüklərini dostları ilə "paylaşmasını" təmin etməyə çalışmalısınız. Bu, potensial istehlakçıların reklamınızı yaydıqları viral effekti əldə etməyə imkan verəcəkdir.

Viral video yaratarkən riayət edilməli olan bir neçə qayda var:

  • "Görünməz" olmaq lazımdır. Müəllifin fikrincə, viral reklam məhsulu tətbiq etməməlidir;
  • Səbir, sadəcə səbir. Viral reklam tez-tez məşhur olmaq və qazanc əldə etmək üçün uzun müddət tələb edir.
  • İstehlakçıya “yoluxdur”!İstehlakçı reklam və məhsul haqqında danışmaq istəməlidir.
  • Virus vəziyyətin “ağasıdır”. İstehlakçının düşüncə və hərəkətləri virusun nəzarəti altında olmalıdır.
  • Zəif əlaqələrin gücündən istifadə. İnternetdə viral reklamın yayılmasında, çoxlu sayda təsadüfi sosial əlaqələri olan istifadəçilər, müəyyən bir yaxın ətrafı ilə müntəzəm ünsiyyətdə olan insanlardan daha böyük əhəmiyyət kəsb edir.
  • dönüş nöqtəsinə çatmaq üçün. Viral reklamın müəyyən miqyasda olması üçün ona vaxt, əmək və pul sərf etmək lazımdır.

Viral videonun əla nümunəsi Delivery Club çatdırılma xidmətinin reklamıdır. Şirkət, pizza alarkən sosial təmas qorxusu problemini həll etmək üçün onlayn qida çatdırılması xidmətindən istifadə edərək evdə qalan Teenage Mutant Ninja Turtles haqqında bir sıra qısa videolar yayımladı. Hər bir videonun öz hekayə xətti var, mərkəzi Çatdırılma Klubudur. Bir video şirkətə orta hesabla 5000 rubla başa gəldi və satışlar ikiqat artdı.

Viral videonun başqa bir nümunəsi Cadbury şokoladının reklamıdır. 1,5 dəqiqəlik videoda nəhəng qorilla nağara çalır və reklamın sonunda şokolad çubuğu görünür. Bu virus şirkətə demək olar ki, bir milyon rubla başa gəldi. Lakin bu, iqtisadi nəticə vermədi.

Nə üçün 5000 rubl dəyərində olan bir videonun 1 milyon rubl dəyərində olan videodan daha təsirli olduğuna baxaq.

  • Məhsulunuz hekayənin mərkəzində olmalıdır;
  • Videodakı personajlar məhsulunuz/şirkətiniz/brendinizlə əlaqələndirilməlidir (hamımız pizzanı həqiqətən sevən Teenage Mutant Ninja Turtles haqqında cizgi filmini xatırlayırıq);
  • Video tamaşaçıların hisslərini incitməməlidir.

E-poçt bülletenləri

Bu, əsasən brauzerlərin və ümumilikdə İnternetin inkişafı sayəsində mümkün olmuşdur. Axtarış sistemlərində ən son sorğuları əsasında istifadəçilərin maraqları və üstünlükləri haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz. Və bu, öz növbəsində, fərdi bülletenlər hazırlamağa imkan verir.

Bu halda məktub bir neçə meyara cavab verməlidir:

  • Parlaq, maraqlı başlıq;
  • Fərdi təklif (məhsul konkret istehlakçı üçün problemi həll etməlidir). Hər bir potensial müştəri üçün fərdi məktub yazmaq lazımdır!
  • Məktubda vebsaytınıza keçid olmalıdır;
  • Məktubun aşağı hissəsində poçt siyahınızdan çıxmağınıza imkan verən düyməni əlavə etməyinizə əmin olun.

Müsbət cəhətləri:

  • Fərdi yanaşma;
  • Satış diqqəti;
  • İcra asanlığı;
  • İstifadəçinin sizin reklamınızı görəcəyinə 100% zəmanət veririk.

Minuslar:

  • Yüksək əmək xərcləri;
  • Potensial müştərilərin əlaqə məlumatlarını əldə etməkdə çətinlik;
  • Həddindən artıq müdaxilə.

Onlayn jurnallarda ekspert məqalələri

Etməli olduğunuz ilk şey məqaləni dərc etmək üçün jurnal redaktoru ilə danışıqlar aparmaqdır (müəyyən qiymətə və ya hətta pulsuz).

Məqaləni özünüz yazmalı olacaqsınız. Bu halda məqalə jurnalın mövzusuna və yazı tərzinə uyğun olmalıdır.

Ekspert məqaləsində məhsulunuzun ən dolğun təsvirini, onun üstünlüklərini vermək və istehlak dəyərini göstərmək lazımdır. Sözlərinizi elmi və ya ekspert tədqiqat məlumatları ilə təsdiqləmək məsləhətdir.

Müsbət cəhətləri:

  • Potensial istehlakçıların yüksək etibarı;
  • Aşağı qiymət (adətən);
  • Şirkətin imicini yaxşılaşdırır;
  • İstehlakçıya məlumat verir;
  • İcra asanlığı.

Minuslar:

  • Kiçik əhatə (jurnaldan asılı olaraq);
  • Satış üçün nəzərdə tutulmayıb.

CPA və Affiliate Marketing

İngilis dilindən tərcümə edilən CPA və ya Fəaliyyət Başına Dəyər "Fəaliyyət üçün Ödəniş" deməkdir. Həqiqətən, CPA yalnız potensial müştəriniz məqsədyönlü hərəkəti tamamladıqdan sonra İnternet reklamı üçün ödənişi nəzərdə tutan bir təşviq vasitəsidir. Hədəf fəaliyyət linki izləmək, saytda qeydiyyatdan keçmək və ya məhsulunuzu satın almaq ola bilər.

Müəyyən edilmiş hərəkət yerinə yetirilmədikdə, təşviqat xidmətləri üçün ödəniş edilmir. CPA vəziyyətində, hər iki tərəf, müştəri və ifaçı, reklam kampaniyasının maksimum nəticəsi ilə maraqlanır, çünki onların qazancı birbaşa onun uğurundan asılıdır. Onlar tərəfdaş olurlar, buna görə də CPA marketinqi həm də filial marketinqi adlanır.

CPA marketinqinin üstünlükləri

  • Siz yalnız real müştərilər üçün ödəyirsiniz;
  • Xərcləriniz sabitdir (onları özünüz təyin edirsiniz);
  • Reklam platformalarının müştəriləri cəlb etmək marağı;
  • vaxta və əmək resurslarına qənaət;
  • Geniş auditoriya əhatəsi.

CPA marketinqinin çatışmazlıqları

  • Müqavilə bağlamaq zərurəti;
  • Kiçik təşkilatlar üçün yüksək giriş maneələri: saytlar “kiçik” sifarişləri qəbul etmək istəmir;
  • Reklam sahəsi üçün yüksək rəqabət;
  • Reklam platformaları tərəfindən saxtakarlıq ehtimalı var.

Beləliklə, CPA sizə yalnız reklamçı tərəfindən gətirilən real müştərilər (aparıcı müştərilər) üçün ödəniş etməyə imkan verir. CPA marketinqini praktikada tətbiq etmək üçün CPA şəbəkələri və ya ortaq proqramlar istifadə olunur. Onlar reklam verənlərin məhsullarını reklam etmək üçün uyğun platformalar seçdiyi xidmətlərdir.

CPA şəbəkələri aşağıdakı kimi işləyir: reklamçı şəbəkə ilə müqavilə bağlayır, reklam kampaniyasının parametrlərini təyin edir (qiymət, reklam materiallarını özləri yükləyir, hədəf hərəkəti təyin edir), büdcəni müəyyən bir məbləğlə doldurur və sonra alır. onun müştəriləri.

Yerli reklam

Doğma reklamdan tez-tez PR mütəxəssisləri öz fəaliyyətlərində istifadə edirlər. Bu reklam növü oxucular üçün maraqlı olan platforma saytının məzmununu təmsil edir. Bu, yerli reklamı PR mütəxəssisləri üçün cəlbedici edir.

  • Aşağı qiymət (pulsuz yerləşdirmə imkanı);
  • Məqalənin özünün yazılması üçün məsuliyyəti üçüncü tərəf mütəxəssislərinə həvalə etmək bacarığı;
  • Məzmuna canlı maraq.
  • Aşağı fərdiləşdirmə dərəcəsi;
  • Satış deyil, məlumatlandırma məqsədi daşıyır;
  • Maraqlı məzmuna görə məhsulu "itirmək" riski.
  • Onun oxucuları sizin hədəf auditoriyanız olmalıdır;
  • Onun məzmunu reklam məqalənizin mövzusuna uyğun olmalıdır.

SEO + öz məlumat saytınız

Bunu etmək üçün mövzunuzda açar sözləri (istifadəçilərin axtarış sistemlərində sorğu kimi istifadə etdiyi ifadələr və sözlər) seçin. Saytı Google və Yandex-in axtarış nəticələrində yüksəltmək üçün bunu bir anda iki xidmətdə etmək daha yaxşıdır: Yandex Wordstat və Google Adwords. Sonra bu söz və ifadələri özündə birləşdirən məqalə yazın. Məqalə maraqlı və məlumatlandırıcı olmalıdır. Eyni zamanda, onun mövzusu məhsulunuzu tanıtmalıdır.

Üstünlükləri:

  • Öz veb saytınızın təşviqi;
  • Oxucuların müsbət rəyi;
  • Məzmuna canlı maraq;
  • Kampaniyanın aşağı qiyməti (pulsuz həyata keçirilə bilər);
  • Axtarış motorlarından yeni müştərilərin cəlb edilməsi.

Qüsurlar:

  • Aşağı fərdiləşdirmə dərəcəsi;
  • Həddindən artıq "reklam" məzmun yaratmaq riski (saytlar tərəfindən rədd edilməsi və istehlakçıların mənfi reaksiyası);
  • Maraqlı məzmuna görə məhsulu "itirmək" riski;
  • Saytın satış funksiyası itirilə bilər.

İnternetdə bütün növ reklamların müqayisəsi

Orta yerləşdirmə dəyəri Orientasiya

Həyata keçirilməsinin mürəkkəbliyi

200 rubl / gün Satış
Onun yerləşdirildiyi resursdan, bannerin ölçüsündən və bannerin səhifədəki yerindən asılıdır.

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

Tizerlər

300 rubl / gün. Resursdan asılıdır, klik başına qiymət əsasında hesablanır Satış/

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

200 rubl / gün. Resursdan asılıdır, klik (keçid) dəyərinə əsasən hesablanır

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

20 rubl / gün. Resursdan asılıdır Brend şüurunun artırılması, istehlakçıların məlumatlandırılması

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

Bildiriş lövhələri

Pulsuz reklam mümkündür Satış

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

Popup pəncərələr

Bir çox amillərdən asılıdır Satış/Brend Məlumatlılığı

Mütəxəssislərdən (proqramçılardan) kömək lazımdır. Xüsusi xidmətlərdən (Hello Bar, GetSiteControl, Mailmunch, Sumome, AddThis, Witget, Picreel, Optimonk) istifadə etmək mümkündür.

Push bildirişləri

Bir çox amillərdən asılıdır Satış/Brend Məlumatlılığı

Mütəxəssislərdən (proqramçılardan) kömək lazımdır

Bir çox amillərdən asılıdır Brend şüurunun artırılması

Tətbiq sahibi ilə razılaşma ilə

Pulsuz yerləşdirmə mümkündür Brend şüurunun artırılması

Videonun ideyasından asılıdır

Əlaqə məlumatınız varsa pulsuz Satış, istehlakçı məlumatı

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

Ekspert məqalələri

100 rubl / gün

Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər

CPA və Affiliate Marketing

Satış faizi Satış

Xidmətlərdən istifadə / müstəqil şəkildə həyata keçirilə bilər

Bir çox amillərdən asılıdır İstehlakçıların məlumatlandırılması/təşkilatın imicinin yaxşılaşdırılması Müstəqil olaraq həyata keçirilə bilər
SEO + məlumat saytınız Bir çox amillərdən asılıdır İstehlakçının məlumatlandırılması / təşkilatın imicinin yaxşılaşdırılması / satış

Bunu özünüz edə bilərsiniz, ancaq mütəxəssislərə müraciət etmək daha yaxşıdır

İnternetdə reklam kampaniyasının effektivliyinin hesablanması

Bizim üçün ən uyğun onlayn təşviqat vasitələrini seçdikdən sonra onların hər birinin effektivliyini qiymətləndirməyə başlamalıyıq. Onlayn reklam kampaniyasının effektivliyini qiymətləndirməyin üç universal yolu var: CPM, CTR və CPC. Gəlin onların hər birinə nəzər salaq.

Klikləmə dərəcəsi (CTR) - klikləmə dərəcəsi. Reklamınızı gördükdən sonra linkə tıklayan istifadəçilərin sayını göstərir.

CTR, reklamınıza edilən kliklərin sayının 100% vurulmuş reklam nümayişlərinin ümumi sayına nisbəti kimi müəyyən edilir.

Misal. Sizin elanınız 2,5 min dəfə göstərilib və 200 nəfər ona klikləyib. Beləliklə, CTR = 200/2500*100% = 8%.

Bu o deməkdir ki, sizin reklamınız bu reklamı görən istifadəçilərin 8%-ni saytınıza gətirdi. Tipik olaraq, CTR dərəcəsi 1-2% arasında dəyişir.

Bu göstəricini artırmaq üçün reklamla aşağıdakı işləri yerinə yetirmək lazımdır:

  • Mümkün qədər fərdiləşdirin;
  • Daha parlaq və daha ziddiyyətli olun;
  • Ölçüsünü dəyişmək (böyütmək);
  • Elanın yerini dəyişdirin (mərkəzi ərazidə yerləşdirin).

Klik başına xərc (CPC) - klik başına xərc. Bu metrik reklamınıza bir klikin qiymətini göstərir.

CPC istifadə edərək, reklamınızı saytınıza gələn bir potensial müştərinin investisiya gəliri baxımından qiymətləndirə bilərsiniz.

Misal. Banneriniz ayda 6000 rubla başa gəlir. Bu ay ərzində 500 potensial müştəri onun vasitəsilə vebsaytınıza keçdi. CPC = 6000/500 = 12 rubl. Beləliklə, bir bannerdən sayta bir keçid sizə 12 rubla başa gəlir.

CPC artırmaq üçün sizə lazımdır:

  • Reklamınızı mümkün qədər fərdiləşdirin;
  • Təəssüratlar üçün coğrafi filtr qurun;
  • Təəssüratlar üçün vaxt filtri qurun (reklamınızın göstəriləcəyi günün vaxtı);

Bir mil üçün xərc (CPM) – kliklər istisna olmaqla 1000 təəssürat üçün sabit dəyəri göstərir.

O, min təəssürat, CTR və klik başına dəyərin məhsulu kimi hesablanır.

Misal. Reklamınız 2500 dəfə göstərilib və 200 nəfər ona klik edib. Onun dəyəri gündə 400 rubl təşkil edir.

CTR = 200/2500*100% = 8%;

CPC = 400/200 = gündə 2 rubl;

Beləliklə, CPM = 1000*8%*2 = 160 rubl reklamınızın 1000 nümayişinə başa gəlir.

İnternetdə reklam kampaniyasını ən yaxşı şəkildə necə aparmaq olar

İndi onlayn reklam kampaniyasının ən yaxşı şəkildə necə aparılacağı barədə danışmağın vaxtıdır: təkbaşına və ya üçüncü tərəf təşkilatlarının onlayn reklam mütəxəssislərinin köməyi ilə.

Bu kifayət qədər mürəkkəb sualdır. Cavab aşağıdakı kimi amillərdən asılıdır:

  • Boş vaxtın olması;
  • Təhsiliniz;
  • İnternetdə seçilmiş reklam növləri;
  • Məhsulunuz;
  • Hədəf auditoriyası.

Ancaq yenə də İnternetdə bir reklam kampaniyası aparmağın bu iki üsulunu müqayisə etdik, təhlil məlumatları cədvəldə təqdim olunur.

indeks

Özbaşına Freelancerlər
Aşağı (pulsuz yerləşdirmə mümkündür) İnternetdə bir növ reklam üçün 1000 rubldan

3000 rubldan

Vaxt dəyəri

Yüksək Aşağı

Əmək xərcləri

Yüksək Orta
Yüksək Yüksək

Onlayn təşviqat vasitələrinin seçim genişliyi

Bütün alətlər mövcud deyil Bütün alətlər mövcuddur

Bütün alətlər mövcuddur

Onlayn tanıtımla bağlı tez-tez verilən suallar

  1. İnternetdə hansı reklam növü ən effektiv hesab olunur?

Ən təsirli təbliğat vasitəsi deyə bir şey yoxdur. Hamısı reklam kampaniyasının məqsədindən, detalından və işin keyfiyyətindən asılıdır. Lakin iqtisadi səmərəlilik baxımından hazırda kontekstli reklamı ayırd etmək olar.

  1. İnternetdə pul xərcləmədən reklam kampaniyası aparmaq olarmı?

Bəli sən bacararsan. Ancaq bu vəziyyətdə çox vaxt və öz əməyinizi sərf etməli olacaqsınız. Eyni zamanda, məhdud alətlər dəstinə çıxışınız olacaq: mesaj lövhələrində reklam, YouTube-da tanıtım videoları və e-poçt xəbər bülletenləri.

  1. Onlayn tanıtım vasitələrini birləşdirməyin ən yaxşı yolu nədir? Mən yalnız bir alətdən istifadə edə bilərəmmi?

Siz universal media planı yarada bilməzsiniz. Müəyyən vasitələrin birləşməsi məqsədlərinizə, imkanlarınıza və məhsulunuza bağlıdır. Ancaq eyni zamanda, birmənalı şəkildə qeyd etmək olar ki, yalnız bir İnternet təşviqi vasitəsindən istifadə etmək əhəmiyyətli nəticələrə səbəb olmayacaq.

Məhsullarınızı və xidmətlərinizi İnternetdə pulsuz reklam etməyin məşhur yollarına nəzər salaq. Bu üsullar veb saytınız olmasa belə təsirli olur. Əgər artıq vebsaytınız varsa, bu daha yaxşıdır, çünki bu yolla biz dəstək ola bilərik. Bundan əlavə, öyrənəcəksiniz az adamın istifadə etdiyi əsas sirr.

Bu məqalədə sadalanmayan üsulları bilirsinizsə, onları şərhlərdə əlavə edin ki, başqaları da istifadə edə bilsin.

  1. Bildiriş lövhələri
  2. Mal və xidmətlərin aqreqatorları
  3. Forumlar
  4. Suallar və Cavablar Xidmətləri
  5. Videolar
  6. Jurnallarda məqalələr
  7. Sosial Mediya

Metodların hər birinə qısaca nəzər salaq.

Pulsuz elan lövhələri

Pulsuz reklamın köhnə, lakin effektiv üsulu. Axtarış motorlarından istifadə edərək onları tapmaq çətin deyil, lakin diqqətli olun bülleten lövhəsinin keyfiyyətinə və trafikinə baxın. Belə saytların 90%-i spamla doludur, müştərilər onlara baş çəkmir və trafik sayğacı reklamlarını əlavə edən və ya redaktə edən reklamçıların ziyarətlərini göstərir.

Mesaj lövhələri ilə işləməyin əsas sirri və daha çox

Sizcə, insanlar mesaj lövhələrinə necə daxil olurlar? Əlbəttə ki, hər kəsin bildiyi bir neçə məşhuru saymırıq. Heç kim xüsusi olaraq veb sayt ünvanlarını xatırlamır, xüsusən də pulsuz reklamlarla çoxlu resurs var.

İnsanlar axtarış motorlarından mesaj lövhələrinə daxil olurlar. Və yalnız bundan sonra maraqlansalar, bu lövhədə reklam axtaracaqlar. Ona görə də biz özümüz üçün “bulletin board city” axtarışı ilə deyil, məhsul və xidmətlərimizin adlarını daxil etməklə özümüz üçün bülletenlər axtarırıq. Bəli, bəlkə də ilk yerlərdə deyil, amma siz onları tapacaqsınız, yəni potensial müştəriləriniz də onları tapacaq.

Kiçik bir fırıldaqçı vərəq:

İşim üçün ən yaxşı mesaj lövhələrini seçdim. Siz onları e-poçt vasitəsilə lövhələrdən necə istifadə etmək barədə bir sıra qısa təlimatlarla birlikdə ala bilərsiniz.

Əgər şəxsən elan yerləşdirmək üçün vaxtınız yoxdursa, mən təlimatlar yazdım

Mal və xidmətlərin aqreqatorları

Bu seçim əvvəlki ilə çox oxşardır. Yeganə fərq odur ki, siz adətən onlayn mağazada olduğu kimi məhsullarınızı fotoşəkillər və qiymətlərlə yerləşdirə bilərsiniz. Çox güman ki, xəbər dərc etmək, başqa fəaliyyət göstərmək mümkün olacaq.

Belə saytların nümunələri: tiu.ru, pulscen.ru və s.

Demək olar ki, həmişə sizə pullu xidmətlər paketini satmağa çalışacaqlar və yalnız bir aqreqatorla işləməyi planlaşdırırsınızsa, hətta cəhd edə bilərsiniz. Ancaq pulsuz imkanlardan maksimum istifadə edərək, bütün bu cür resurslarda fəaliyyəti saxlamaq daha yaxşıdır. Bir veb saytınız varsa, ona pul yatırmaq daha yaxşıdır.

Seçim prinsipi lövhələrlə eynidir. Mövzumuz üzrə məhsul və xidmətlər axtarırıq və 30-50 axtarış nəticələri arasında hansı portalların rastlaşdığını görürük. Orda qeydiyyatdan keçək.

Forumlarda pulsuz reklam.

Forumların administratorları və moderatorları reklam verənləri həqiqətən sevmirlər. Odur ki, hər yerdə qeydiyyatdan keçib reklamlarınızı yerləşdirməyə çalışsanız, mesajlarınız bir neçə saat ərzində (əgər dərhal deyilsə) silinəcək. Müştəriləri pulsuz əldə etməyi planlaşdırırsınızsa, bu üsulu sınamayın.

Burada strategiya budur. Bölgəmizdəki ən böyük forumları, eləcə də bütün tematik forumları seçirik. Qeydiyyatdan keçin, oxuyun, mənalı cavab verin. Və yalnız vaxt keçdikdən və bu forumda kimin və necə ünsiyyət qurduğunu başa düşdükdən sonra məhsul və xidmətlərinizi tövsiyə etməyə başlaya bilərsiniz. Bəzən özünüz üçün ayrıca mövzu yaratmaq üçün moderatorlarla razılaşa bilərsiniz, burada ekspert kimi suallara cavab verə bilərsiniz. Məsələn: "Pərdələr haqqında bilmək istədiyiniz hər şey." Və artıq orada istədiyiniz qədər reklam edə bilərsiniz.

Forumlar populyarlıq və iştiraka görə seçilə bilər. Və ya bizim prinsipimizə görə: tematik sorğuda kim ən yüksəkdir?

Suallar və Cavablar Xidmətləri

Burada hər şey çox sadədir, əsas odur ki, mövzuya savadlı və hərtərəfli cavab verin. Sonra reklamınızı tərk etsəniz, heç kim onu ​​silməyəcək, xüsusən də başqasının mal və xidmətlərinizlə bağlı problemini həll etsəniz.

Populyar xidmətlər:

Google Q&A: otvety.google.ru
Suallar və Cavablar Poçtu: otvet.mail.ru

Video ilə reklam

Faydalı maarifləndirici videolar çəkə, açıq-saçıq reklamlar edə bilərsiniz. Məhsullarınız və xidmətlərinizlə bağlı istənilən qeydləri video hostinq saytlarına (məsələn, Youtube) yükləyin.

Əsas prinsip video üçün mümkün qədər ətraflı təsvirdən istifadə etməkdir ki, istifadəçilər onu video yazıları vasitəsilə axtararkən tapa bilsinlər. Bundan əlavə, axtarış motorları videoları olan saytları da axtarır və hətta təsviri daxil edilmiş sorğuya uyğun gələrsə, videonuzu ilk növbədə göstərə bilər.

Jurnallarda məqalələr

Söhbət həm kağız jurnallardan, həm də onlayn nəşrlərdən gedir. Özünüzü müəyyən bir sahənin mütəxəssisi hesab edirsinizsə və faydalı məlumatlarınız varsa, pulsuz bir məqalə yazmaq üçün jurnal redaktoru ilə asanlıqla danışa bilərsiniz. Əlbəttə ki, siz pulsuz işləməyəcəksiniz, ancaq şirkətinizi, telefon nömrənizi və veb saytınızı qeyd etmək imkanı üçün.

Diqqət yetirsəniz, qəzet və jurnallarda (xüsusən də ixtisaslaşdırılmış) yazıların üçdə biri müxtəlif mütəxəssislər və şirkət direktorları tərəfindən yazılır. Bundan hamı faydalanır: jurnalda faydalı məlumatlar dərc olunur, oxucular faydalı məlumatlardan məmnundur və siz maraqlanan müştərilər əldə edirsiniz.

Sosial şəbəkələrdə pulsuz reklam

Mövzunuzla bağlı faydalı məsləhətləri bölüşmək və bu arada şirkətinizi tanıtmaq üçün səhifənizdən istifadə edin və ya ayrıca qrup yaradın.

Dostlarınızı qrupa dəvət edin və onlardan "bəyənməyi" və ya "dostlarınıza deyin" etməyi xahiş edin. Əgər hər ay məşğuliyyətinizi dəyişməsəniz və hər həftə yeni qrup yaratmasanız, o zaman belə istəklərə görə bağışlanacaqsınız. Və yüksəldiyiniz zaman sizə kömək etdikləri üçün fəxr edəcəklər. Endirimlərlə onlara təşəkkür edirik!

Nəticə

İnternetdə pulsuz reklamın populyar üsullarına baxdıq. Hamısı vaxt sərmayəsi tələb edir, lakin buna görə pulsuzdurlar. Xüsusilə saytı təkbaşına təbliğ edənlər üçün faydalıdır. Əgər buna kifayət qədər vaxt və səy sərf etməyi planlaşdırmırsınızsa, o zaman bunu etməmək daha yaxşıdır, çünki... heç bir mənalı nəticə əldə etməyəcəksiniz. Sizin tərəfinizdən açıq-aşkar spam mənfi qəbul ediləcək və çox vaxt silinəcək.

Ən az vaxt və keyfiyyət tələb olunur:

  • mesaj lövhələri (buna görə də çox aşağı keyfiyyətli olanlar var)
  • məhsul toplayıcıları (burada sizə pullu xidmətlər təklif olunacaq)

Həmişə bəhrəsini verəcək ağır iş lazımdır:

  • forumlar
  • suallar və cavablar
  • sosial şəbəkələr
  • videolar yaratmaq
  • jurnallar üçün ekspert məqalələri yazmaq

Və əsas sirr: Müştərinizin olduğu yerdə biz aktivik. Bunlar. Müştəri axtarışa başlayanda ziyarət edə biləcəyi yerlərdə reklam yerləşdiririk. Ödənişli reklamdan istifadə etmək qərarına gəlsəniz, əvvəlcə müştərilərinizin bu jurnalı oxuyub-oxumadığını öyrənin, onlar bu veb-sayta daxil olurlarmı?

Bəli, bəli, bu, xəbər olmaya bilər, amma yenə də biznesinizi İnternetdə reklam etməyin çox yaxşı, effektiv və sürətli yoludur. Ən böyük bülleten lövhələri: Avito, Əldən Əlinə və... (şəhərdə hər kəsin öz var). Digər lövhələr daha az effektivdir, lakin siz hələ də hətta kiçik lövhələrdə də yerləşdirə və müştərinizi tapa bilərsiniz. Mən özüm lövhələrdən istifadə edərək satmışam, satıram və satmağa davam edəcəyəm, ona görə də bu paraqrafı “fənərdən” yazmıram. İnsanlar mesaj lövhələrində məhsulları aktiv şəkildə axtarırlar, buna görə də məhsullarınız və xidmətləriniz orada olmalıdır!

Sosial Mediya

Burada pulsuz reklam da edə bilərsiniz. Sosial şəbəkələrdə siz qrup və ya hesab yaradaraq məhsul və xidmətlərinizi pulsuz olaraq da reklam edə bilərsiniz. Əksər insanlar sosial şəbəkələrdən istifadə edir və bu reklam vasitəsinin öz yeri var. Siz qruplarda tematik yazılar yerləşdirə bilərsiniz (bəzi qruplar və ictimai səhifələr sizə məlumatı pulsuz yerləşdirməyə imkan verəcək, lakin siz onları axtarmaq lazımdır), siz hesab yarada və bütün potensial müştəriləri dost kimi əlavə edə bilərsiniz (First ilə insan hesabı yaradın) və Soyad, əks halda sizə qadağa qoyacaqlar), siz öz qrupunuzu yarada və ona adamlar əlavə edə və dostlarınızdan dostlarına dəvət göndərmələrini xahiş edə bilərsiniz və s.

Həmçinin, bütün sosial şəbəkələr hashtaglardan istifadə edir. E simvoldan əvvəl gələn söz və ya ifadə# . İstifadəçilər birləşdirə bilər hashtaglardan istifadə edərək mövzuya və ya növə görə mesajlar qrupu - # ilə başlayan sözlər və ya ifadələr. Məsələn: #necə pul qazanmalı, #biznes və s. Hesabınızdan yazıları divarda və ya tematik hashtaglarla qrupda dərc etsəniz, axtarış istifadəçiləri müəyyən məlumatları axtararkən sizi daha tez tapa biləcəklər. Mən özüm sosial şəbəkələrdə yuxarıda qeyd olunan reklam vasitələrinin hamısından istifadə etmişəm və istifadə etməyə davam edirəm!

Abunə xidmətləri

Bəyən Abunə Ol, Surfingbird. Siz girişlərinizi girişin açıq olduğu və bir çox qruplarda girişin açıq olduğu tematik qruplarda yerləşdirə bilərsiniz. Tematik məqalələrimə qruplarda keçidlər də yerləşdirirəm və trafik aktivdir. Bir neçə başqa oxşar xidmətlər var, amma mən onlardan istifadə etmirəm.

Sizin blogunuz

Çox təsirli bir reklam vasitəsidir, lakin o sizə burada və indi nəticə verməyəcək, ancaq uzun müddətdə əla nəticələr verəcəkdir. Artıq bir dəfə yazmışdım ki, öz bloqu olmayan şirkətləri başa düşmürəm! Hər bir şirkət bloq saxlasa və öz yerində faydalı məsləhətləri oxucularla bölüşsəydi, RuNet-də keyfiyyətsiz məzmun problemi həll olunardı. Məsələn, siz avtomobil hissələri satırsınız, sonra şirkətinizin bloqunda bu ehtiyat hissələrinin necə istifadə olunacağı, yəni avtomobilin və ya onun ayrı bir hissəsinin necə təmir ediləcəyi ilə bağlı maraqlı məqalələr yaza bilərsiniz. Demək olar ki, hər bir iş növü üçün çoxlu nümunələr verə bilərəm və bu alət hər yerdə işləyəcək.

Niyə pulsuzdur? Məqalələri özünüz yazdığınız üçün axtarış motorları onları “yeyir” və onları axtarış nəticələrində potensial müştərilərinizə göstərir. Siz həmçinin bloqunuzu təbliğ edə bilərsiniz və bununla bağlı ““ məqaləsi var. Əminəm ki, bloqunuzda oxucunuza həqiqətən faydalı məsləhətlər versəniz, o, sizdən məhsul və ya xidmət alacaq. Bəli, bloq indeksləşdirilənə qədər gözləmək lazımdır, məqalələr yazmaq lazımdır, təbliğ etmək lazımdır, lakin ucuz və ya hətta pulsuzdur və ondan istifadə etməlisiniz. Mən istifadə edirəm, bəs siz?

Suallar və cavablar

Məsələn, suallar və cavablar Mail. “Haradan almaq lazımdır...” sualını tapsanız və cavabınız varsa, məhsul və ya xidmətinizə keçid verə bilərsiniz. Əgər sualı verən şəxs sizin təklifinizlə maraqlanırsa, o zaman sizə müştəri gələcək. Belə çıxır ki, siz spam deyil, insanların suallarını cavablandıraraq kömək edirsiniz.

Şəhər portalları

Hər bir şəhərin öz internet portalları və orada reklam işləri də var. Məsələn, mən yazılarımı və mağazamla bağlı məlumatları Omsk forumunda, Omsk mediasında yerləşdirirəm, burada onlayn mağazalar üçün kateqoriyalar var və təsiri var, böyük olmasa da, pulsuzdur! Şəhərinizdə portalları və media orqanlarını axtarın və onların kataloqunda qeyd oluna biləcəyinizi öyrənin.

Nəticə

İndi bilirsiniz ki, İnternetdə pulsuz reklam mövcuddur. Özüm istifadə etdiyim hər şeyi sadaladım, lakin məqalədə yazdığım maraqlı variantlar da var. Əlbəttə ki, şərhlərdə hələ də qruplarda və veb saytlarda spam göndərə bilərsiniz, amma mən özüm bunu bəyənmirəm və sizə məsləhət görmürəm, buna görə də İnternetdə pulsuz reklamın bu üsullarına əhəmiyyət vermədim.

Bir şeyi qaçırmışamsa və ya öz üsullarınızı bilirsinizsə, onları şərhlərdə yazın və mən onları məqaləyə əlavə edəcəyəm! Diqqətiniz üçün təşəkkür edirik və imkanınız olduğu müddətdə İnternetdə pulsuz reklamdan yararlanın!

Layihəni dəstəkləyin - linki paylaşın, təşəkkür edirəm!
Həmçinin oxuyun
İstehsal sistemi İstehsal sistemi İstehsal sistemi İstehsal sistemi İstehsal sistemi İstehsal sistemi